On končí. Hašek vzdává snahu prorazit s nápoji Smarty, prodal zásoby a propůjčuje značku

Zatímco v hokejovém brankovišti se Dominik Hašek stal legendou, na podnikatelském poli bývalý gólman sbírá neúspěchy. Nápoje Smarty se dostaly do povědomí Čechů neortodoxní propagací, ale jejich prodej zůstával značně za očekáváními. Proto olympijský šampion z Nagana prostřednictvím své firmy propůjčil značku produktu společnosti Grabmuller a zbavil se zásob.

Smarty nápoj myslivecký a rybářský, který není určený jen pro myslivce, rybáře a jím blízké včelaře. Pro všechny, kteří milují přírodu. A k tomu dnes už ikonické hashtagy #onchrání, případně #onbaví. S tímto před více než sedmi lety představil Dominik Hašek nový byznys.

Zvláštní způsob marketingu, shodovali se reklamní experti. Každopádně skrze neobvyklou propagaci se Haškovy nápoje staly známými. Nikoliv však dobře prodávanými. Smarty drinky s logem lišky neprorazily na špičku trhu a bývalý legendární brankář se s projektem dostával do červených čísel.

Smarty Naturalis pramenitá voda :-) Dominik Hašek Vám dnes a zítra představí Smarty Naturalis pramenitou vodu. Více...

Posted by Smarty DRINK on Tuesday, December 4, 2018

„Je to v řádu desítek milionů korun,“ odpovídal v únoru 2020 Hašek časopisu Týden na otázku, kolik už ho byznys s nápoji stál. „Samozřejmě to bolí. Člověk to nechce pořád jen dotovat, to bych ty peníze mohl dát raději na charitu nebo si je nechat v kapse. Ale zároveň mě to baví, hrozně rád buduji tu značku. To se mi na té práci nejvíce líbí. A také když vidím, že lidé mají radost, když naše drinky pijí,“ zůstával odhodlaný. A rozšiřoval sortiment, třeba o nápoje s názvem Šprt.

Teď už ale snahu prorazit šestinásobný vítěz Vezina Trophy pro nejlepšího brankáře NHL vzdal. Deník E15 informoval o tom, že Hašel předal byznys do jiných rukou. Obchodní nezdary a narození potomka jsou podle listu důvody, proč jeho firma DM Life propůjčila značku společnosti Grabmuller, výrobci a distributorovi nápojů. DM Life sice Smarty drinky vlastní dál, ale nebude provádět žádnou obchodní činnost.

Poslední hospodářské výsledky společnost DM Life zveřejnila k roku 2019. Tehdy utržila přes čtyři miliony korun, přičemž prodělala zhruba dvojnásobek. „S Dominikem jsme se dohodli, že jeho byznys převezmeme, budeme pokračovat v jeho práci a pokusíme se vrátit jeho produktu jméno a čest, kterou si naše devětatřicítka zaslouží,“ podotkla pro E15 Zdeňka Trávnická, hlavní akcionářka společnosti Grabmuller, která už od Haška nakoupila výrobky a materiál.

Pro někdejší oporu Buffala Sabres, Chicaga Blackhawks, Detroitu Senators, Detroitu Red Wings nebo Ottawy Senators nejde o první podnikatelský nezdar. V roce 2008 musel ukončit provoz společnosti prodávající sportovní oblečení Dominátor, která získala název díky Haškově přezdívce. Prý prodělávala 30 000 korun denně.

Tagy:
byznys podnikání Dominik Hašek hokej nápoj sport Detroit Red Wings Ottawa Senators podnik E15 Smarty drink DM Life Grabmuller