Jednotná platforma pro elektronickou identifikaci, BankID, usnadnila život již 700 tisícům klientů bank. Její používání je jednoduché – funguje stejně jako přihlašování k internetovému bankovnictví.
BankID je státem uznávanou identifikační metodou, která má zjednodušit komunikaci Čechů se státní správou i soukromými společnostmi. Banky službu poprvé zprovoznily začátkem loňského roku a od té doby ji využilo na 700 tisíc klientů. Každý sedmý se jejím prostřednictvím přihlásil také do firem. Jedná se zejména o distributory plynu, elektřiny a finanční nebo pojišťovací domy atd. BankID je skvělým řešením i pro provozovatele e-shopů a internetových portálů, kde je nutné ověřit totožnost klientů.
Příležitost pro šest milionů zákazníků
Díky bankovní identitě se ztrojnásobil počet osob, které se přihlašují na portály státní správy. Stejný potenciál má BankID pro firmy, jež mohou čerpání svých on-line služeb nabídnout šesti milionům potenciálních zákazníků s jistotou, že vědí, s kým jednají. Přesně tolik je klientů bank, kteří mohou BankID ve svém internetovém či mobilním bankovnictví využívat.
BankID firmě uleví i vydělá
BankID poslouží všude tam, kde lze na základě ověření totožnosti uzavírat smlouvy či provádět změny v rámci využívaných služeb a tarifů. Proces identifikace klientů se výrazně usnadní a sníží se i množství podvodů. S BankID je totiž možné ověřit totožnost zákazníka až na úrovni požadavků zákona o praní špinavých peněz (tzv. AML). BankID navíc umožňuje automatické vyplnění ověřených údajů zákazníka, což snižuje počet případů nedokončených smluv či odchodů z formuláře. Šance na uzavření smlouvy se tak zvyšuje až o 30 %! Dále je možné využít i digitální podpis BankID SIGN například při finanční transakci nebo podpisu zákaznické smlouvy.
S implementací a výběrem vhodné služby pro vaši firmu vám poradíme i v Komerční bance. Pro více informací nás kontaktujte na +420 955 512 220 nebo na BankID_podpora@kb.cz.