ÚAMK ve spolupráci se skupinou Prima spouští informační linku 1234. Pomůže řešit dotazy veřejnosti v souvislosti s koronavirem
ÚAMK ve spolupráci se skupinou Prima poskytne své speciální číslo 1234, které nabídne informační pomoc veřejnosti v záležitostech spojených s koronavirem. Tým zkušených operátorů call centra je 24 hodin denně připraven řešit urgentní tísňové, organizační, dopravní i všeobecné dotazy, které se týkají nákazy koronavirem. Službu pro veřejnost provozuje ÚAMK bezplatně, volající hradí pouze poplatky podle tarifu svého operátora.
„Po nedávném spuštění osvětové kampaně se nezastavujeme a pomáháme s Modrým kódem dál. Ve spolupráci s tradičním poskytovatelem asistenčních služeb ÚAMK se rozšiřuje obsah informační linky 1234, která pomůže veřejnosti zodpovědět praktické dotazy a zorientovat se v této nelehké době. Ke zvýšení povědomí o lince jsme připravili 30s spoty, injektáž a kampaň v tištěných médiích i na sociálních sítích,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.
„Jako poskytovatelé asistenčních služeb jsme zvyklí provozovat dispečink 24 hodin denně, 365 dní v roce. Rozhodli jsme se proto ve spolupráci s mediální podporou skupiny Prima spustit informační linku s jednoduchou volbou 1234, kde se veřejnost dozví všechny nezbytné informace ohledně koronaviru i situace v dopravě. Věřím, že pomůžeme zvýšit informovanost české veřejnosti,“ dodává ke spolupráci Oldřich Vaníček, prezident ÚAMK.
Speciální informační linka ÚAMK 1234 ve spolupráci s Modrým kódem pomáhá zodpovědět obecné dotazy ke koronaviru COVID-19 a jak se před ním ideálně chránit. Poradí i s kontaktem na hygienické stanice či místa, kde je možné se nechat otestovat na přítomnost viru. Operátoři na lince podají dále informace ohledně organizace dopravy, jaké lokality jsou uzavřeny, jak je možné nouzově vycestovat, kde jsou otevřené hraniční přechody, či podají informace o příletech letadel a aktuálním chodu letišť. Na lince 1234 rádi poradí i seniorům či vyřídí požadavky na repatriaci a přemístění vozidel, včetně nuceně opuštěných nemocnými nebo umístěnými do karantény. Nechybí ani rady řidičům kamionů, dotazy z oblasti cestovního ruchu či informace pro živnostníky a podnikatele, jejichž činnost je významně omezena pandemií.
Mediální podpora informační linky 1234 je další aktivitou skupiny Prima, kterou pomáhá informovat veřejnost ohledně pandemie koronaviru. Prvním počinem byla výzva #nositrouskujeprima, ve které televize i její známé tváře nabádaly lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V sobotu 21. března byla spuštěna osvětová kampaň s populárními tvářemi Modrého kódu Kristýnou Frejovou a Davidem Gránským, která běží na všech kanálech skupiny Prima a která divákům názorně vysvětluje, jak si správně mýt ruce, proč nosit roušku, jak správně kašlat nebo kam volat v případě příznaků. V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.
Bližší informace o lince nalezne veřejnost na webu www.modrykodpomaha.cz.
ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s největší tradicí v poskytování asistenčních služeb v České republice s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů, sdružených v mezinárodních organizacích FIA (Fédération Internationale de l´Automobile) a ARC Europe, v rámci kterých zajišťuje kvalitní asistenční služby kdekoli v Evropě i ve světě. Odkaz na motoristické aktivity, ke kterým se ÚAMK hrdě hlásí, sahají až do roku 1904, kdy byla na našem území založena první motoristická organizace. Po roce 1990 byl ÚAMK prvním subjektem, který v České republice zavedl asistenční služby pro širokou motoristickou veřejnost v podobě, jak ji známe dnes.
Modrý kód pomáhá