Zákazníci mobilního operátora O2 hlásili další výpadek. Týkal se volání i dat

O2 hlásí výpadek. Zdroj: Profimedia.cz


Operátor O2 měl kolem poledne opět problémy s mobilní sítí. Uživatelé z různých částí země hlásili problémy s voláním i datovými službami. Vyplývá to ze statistiky webu Downdetector. Operátor problémy zdůvodnil optimalizací výkonu sítě.
„Aktuálně optimalizujeme výkon naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací může krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat,“ uvedla pro iDnes.cz Petra Javornická z tiskového oddělení O2.
ČTĚTE TAKÉ: Plasty jsou nebezpečnější, než se dosud věřilo, varuje nová studie. Nejvíc ohrožené jsou děti
Nejedná se o první ani o druhý výpadek, který O2 tento týden postihl. V pondělí od devíti ráno v celém Česku nefungoval některým zákazníkům mobilní internet, volání ani posílání SMS. Uživatelům se nedařilo přihlášení do mobilní sítě, mnohde nebyla dostupná 5G nebo LTE síť, ale jen starší 2G.
Navazuje na téma

Další výpadek, kdy se zákazníci potýkali se stejnými problémy, postihl mobilního operátora o tři dny později. Podle společnosti byly příčinou práce na nápravných opatřeních v souvislosti s rozsáhlým pondělním výpadkem.
MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Automatickou detekci obličejů na pražském letišti policie vypnula. Důvodem je legislativa EU