Nadupaný kombík končí, poslední kusy jsou na skladu. Nástupce bude elektrifikovaný
Jen málokteré auto se v novodobé historii zapsalo motoristickým fanouškům tak hluboko do paměti jako právě čtvrtá generace Audi RS 6. O to smutnější potom je, že po šesti letech výroby definitivně končí. Příznivcům nadupaného kombíku tak nezbývá nic jiného než si pořídit jednu z posledních čtyřiceti skladovek nebo si počkat na jeho nástupce. Otázkou ale je, jestli vůbec dostane benzinový osmiválec.
Škoda Auto má prodejní i hospodářské úspěchy. Jaké jsou tři důvody, kterými poráží konkurenci?
Tuzemská automobilka Škoda Auto si za letošní první pololetí připisuje významné úspěchy. Stává se totiž třetí nejprodávanější značkou v Evropě a poptávka po vozech je celosvětově vysoká. Podnik, který je přezdíván srdcem českého průmyslu, vykazuje za prvních letošních šest měsíců i vysoké tržby a provozní zisk. A to v době, kdy se odvětví automotive v Evropě potýká s vážnými problémy. Jaké jsou důvody, že zrovna Škoda Auto poráží mnohdy slavnější soupeře na evropském i světovém poli?
Tři auta, tři různé základy. Volkswagen nabízí nejširší nabídku svých dodávek v historii
Volkswagen, to nejsou jen osobní auta jako Golf nebo třeba Tiguan, ale jsou to také užitková vozidla. A i mezi nimi patří wolfsburgská značka k těm vůbec nejsilnějším na trhu. Podobně jako pro osobáky má totiž teď i pro užitkáče hned několik technických základů. Díky tomu se může pochlubit nejrůznějšími karosářskými verzemi i všemi dostupnými pohony. Co všechno tedy nabízí?
Lamborghini láme rekordy. Spalovací motory chceme i po roce 2035, tvrdí jeho ředitel
Jméno Stephan Winkelmann je v automobilové branži pojmem. Elegantní, charismatický a zároveň výkonný manažer s důrazem na ziskovost se dvakrát postavil do čela automobilky Lamborghini a pokaždé ji posunul k rekordům. V téměř osobním rozhovoru pro dvojici českých žurnalistů jsme se bavili zejména o aktuální situaci značky i automobilového byznysu.