Domů počítačové hry

počítačové hry

Výpis příspěvků ke štítku „počítačové hry“

Francouzští vývojáři slaví, Češi smutní. Nejlepší hrou roku se stal hit Clair Obscur

Aktualizováno

V noci ze čtvrtka na pátek se v americkém Los Angeles předávala ocenění Game Awards. Tyto ceny jsou označovány za videoherní Oscary a jde o nejprestižnější anketu herního průmyslu, ve které rozhoduje odborná porota. Mezi šesticí nominovaných bylo i české středověké RPG Kingdom Come: Deliverance II. Večer měl ale jiného krále: francouzský hit Clair Obscur: Expedition 33.

Poslední Jindřichovo dobrodružství: Kingdom Come přináší pátračku uvnitř Sedleckého kláštera

Středověký příběh úspěšné hry Kingdom Come: Deliverance II se definitivně uzavírá. Vývojáři ze studia Warhorse zítra vydají poslední obsahový doplněk Mysteria Ecclesiae. Díky němu se otevírá nová herní lokace: Sedlecký klášter, který leží nedaleko Kutné Hory. Redakce CNN Prima NEWS si nejnovější přídavek s předstihem vyzkoušela. Zhruba desetihodinové rozšíření nabízí mystickou a detektivní zápletku.

Hledání min slaví 35 let: Microsoft se bál logické hry, jeho šéf Bill Gates na ní byl závislý

Stačil jeden nepromyšlený klik myší a byl konec. Z Hledání min se v 90. letech stal fenomén a letos hra oslavila 35 let od vydání. Šlo o jednu z prvních her amerického Microsoftu, který se v té době soustředil na vývoj operačního systému Windows, kancelářského balíku Office a vývoj videoher odmítal. Co stálo za úspěchem Hledání min? Jednoduchá hratelnost, touha překonávat rekordy a také lehká dostupnost. Hra se však dostala i pod palbu kritiky: Snižovala prý produktivitu zaměstnanců.

Stál u zrodu největšího herního studia v Česku. Nyní Španěl chystá adventuru o Bajajovi

Muž, který stál u zrodu největšího tuzemského herního studia Bohemia Interactive, se vrací s vlastní novou hrou. Ondřej Španěl se jako hlavní programátor podílel na úspěšných českých titulech Operace Flashpoint, Arma či Arma 2. Po desetileté pauze vydal na začátku října demoverzi své rozpracované adventury Bajaja, která vychází z příběhu spisovatelky Boženy Němcové a nabízí vizuální styl připomínající malované dřevěné hračky.