15 nejinspirativnějších českých podnikatelek a podnikatelů představí časopis Český Goodwill

15 nejinspirativnějších českých podnikatelek a podnikatelů představí časopis Český Goodwill

FTV Prima vydává ve spolupráci s poradenskou skupinou HPCG nový neperiodický titul Český Goodwill. Exkluzivní číslo vychází v březnu 2018 a představí 15 nejinspirativnějších příběhů úspěšných českých podnikatelek a podnikatelů nominovaných na ocenění Český Goodwill. Na titulní straně je ředitelka Dermacolu Věra Komárová.

A o kom si můžete v publikaci přečíst? Jan Smola drží na evropské špici firmu HELUZ, kterou rodině vrátili po převratu. Miroslav Krištof od základů vybudoval firmu LORIKA a dnes v ní rozhoduje rodinná rada. Michaela Hustá se kromě očního lékařství rozhodla věnovat i estetické medicíně a řídí dvě kliniky. Marek Uhlíř vede neziskovou organizaci Cesta domů, která umožňuje prostřednictvím mobilního hospice péči o nevyléčitelně nemocné a umírající. Věra Komárová působí už 15 v české společnosti Dermacol a za tu dobu firma zdesetinásobila svůj obrat. Všechny tyto podnikatele a podnikatelky spojuje odhodlání a osobní zodpovědnost, kterou cítí vůči svým zaměstnancům, za svůj region a místní komunitu. A také to, že byli nominováni na cenu Český Goodwill.

Český Goodwill je ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, a uděluje se každý rok ve čtyřech kategoriích – Tradice, Inovace, Partner a Mecenáš. Veřejnost pak volí pátou kategorii, a to nositele titulu Osobnost. Poprvé bylo ocenění uděleno v roce 2013 a za pět let fungování projektu se jej zúčastnilo 287 finalistů z celé ČR.

Časopis Český Goodwill je neperiodickým titulem v rozsahu 104 + 4 strany, který vychází v březnu 2018, a koupit jej můžete v prémiových novinových stáncích za 99 Kč.