
Jeli pomoci jiným, sami se těžce zranili. Sbírka pro záchranáře Jardu a Míšu přinesla 850 tisíc
Pracovní event podle Scott.Weber Workspace: Zážitek a příležitost k novému začátku Zdroj: Scott.Weber Workspace, Se souhlasem společnosti Scott.Weber Workspace
Pracovní setkání nemusí vždy znamenat krátkou schůzku uspořádanou za účelem uzavření dohody. Ba právě naopak, moderní obchodní vztahy dokládají, že i v byznysu jde o víc. Zásadní roli hrají celkový dojem a zážitky, které si ze vztahu s protistranou odnášíme. To dobře vědí ve společnosti Scott.Weber Workspace, kde razí heslo, že události, jakými mohou být videoparty, teambuilding, konference či třeba sezónní večírky, přestaly být organizační nutností, ale stávají se příležitostí k novým rozhodnutím, propojení a změnám.
Firemní kultura, pojem, který se v současném světě byznysu hojně skloňuje. Důvod je prostý — nikdo nestojí o škrobeně působící uspěchané jednání, kde hlavní roli hrají pouze data. Od pradávna platí, že tím, co lidi spojuje, jsou společné prožitky a dojmy, které si z nich odnášíme. A to se týká pracovních partnerů, klientů i zaměstnanců. Zkrátka a dobře — míst i lidí, s nimiž je nám dobře, chceme zůstat v kontaktu.
Při plném nasazení se pozornost těžko zaměřuje na cokoli jiného než na úkoly ke splnění. Ovšem představte si, že míříte na pracovní akci v příjemném, designově i technologicky vybaveném místě s plným servisem, kde lze vést dialog, sdílet vize a oslavovat jejich uskutečnění. Právě takové zázemí pro své klienty zajišťuje společnost Scott.Weber Workspace, pro kterou žádná porada není všední, žádný mítink se neděje rutinně a každá událost jako třeba launch produktové řady, mezinárodní konference či večerní gala musí nenuceně běžet od začátku do konce.
„Firemní event dnes není jen o prostoru a agendě. Je to o dojmu, který si účastníci odnášejí – a ten začíná i končí v každém detailu. Právě v tom jsme silní,“ má jasno Petr Svoboda, Event Sales Manager ve Scott.Weber Workspace.
Scott.Weber Worspace zajišťuje:
Pracovní večer v současnosti může vypadat jakkoli — soustředěné diskuze v uzavřené zasedací místnosti, otevřený networking na střešní terase s výhledem na město či rovnou důmyslně zorganizovaný večírek. Všechny možnosti mají jedno společné — jsou k nim potřeba moderní technologie. A kdokoli se rozhodne vyhledat prostory z nabídky Scott.Weber Workspace, může se spolehnout na jejich maximální připravenost: AV vybavení, promyšlená akustika, přirozené světlo i přizpůsobitelný nábytek.
Samozřejmostí je také catering. Ani ten ovšem není pouhou schopností uspokojit základní potřebu člověka. Strava je tu nedílnou součástí eventových zážitků, za což ručí Marek Koucký, Head of Food & Beverage. Díky mezinárodním zkušenostem umí na talíř naservírovat nejen menu propojující chutě, kultury i emoce. „Nejde jen o jídlo. Jde o momenty, které sbližují lidi – a ty začínají u stolu,“ říká Marek Koucký s tím, že s každou událostí je třeba klást důraz na detail, rytmus i atmosféru místa.
Neméně důležité je zázemí a přístup koordinátora, který dokáže citlivě rozpoznat potřeby klienta a umí pro jeho události doporučit vhodné prostory. A spolu s ním i všichni ostatní, na nichž závisí hladký průběh jakéhokoli setkání — obsluha, technici, dekoratéři atd.
„Každá akce je trochu jiná, ale jedno mají společné – lidé chtějí být mile překvapeni. Proto do každého eventu vkládáme nápad, energii i krásu. Věříme, že emoce dělají akce nezapomenutelnými,“ uvádí Jitka Rychnová, Event Sales Managerka, Scott.Weber Workspace.
ČTĚTE TAKÉ: Do práce jako do pětihvězdičkového hotelu? To slibuje IDEA Hub na Andělu
Kdo chce nabízet to nejlepší, musí jít s dobou. To platí vždy a všude. Jaké trendy tedy mění kulturu firemních setkávání v 21. století? Tady jsou tři nejzásadnější:
1. Zážitek na prvním místě
Už dávno nejde pouze o řečnění na pódiu. Firemní akci by si měli užít všichni, do posledního hosta. A to začíná u architektury prostoru, atmosféry, pohodlí účastníků i prvotřídního jídla. To všechno podtrhuje specifický rukopis společnosti Scott.Weber Workspace, což znamená důraz na denní světlo, akustiku, reprezentativnost, modulární nábytek a design, který inspiruje.
2. Hybridní realita setkávání
Firemní setkávání nikdy nebyla efektivnější, mimo jiné díky moderním technologiím a rychlosti, s jakou je můžeme absolvovat třeba i neplánovaně a na dálku. Prostředí Scott.Weber Workspace nabízí špičkové AV zázemí — media-wall, streaming či digitální projektory. To všechno dohromady vytváří hybridní režim vybavený vším, co může být třeba — od kamerových systémů až po zabezpečené připojení.
3. „Food is connector“
Nejen láska prochází žaludkem. Gastronomie je od pradávna příležitostí, která spojuje jednoho člověka s druhým. A když klienti hodnotí jednání v prostorách společnosti Scott.Weber Workspace, k nejčastěji používaným slovům patří „jídlo“. Koncept Culinary nabízí business brunche, večerní rauty i fine dining na střešní terase.
Eventová centra Scott.Weber Workspace si oblíbili:
„Ve světě, kde se obchodní vztahy mění rychleji než kdy dřív, má osobní setkání nezastupitelnou roli. A my jsme tady od toho, abychom mu vytvořili ten nejlepší rámec,“ zaručuje Martin Holý, Commercial Director, Scott.Weber Workspace.
Při výběru prostor vhodných pro danou příležitost je možné vybírat si tak, aby podtrhly atmosféru událostí: historickou noblesu, moderní byznys eleganci či klid v zeleni u vody. Ovšem na profesionální zázemí, dostupnost a služby na úrovni prémiového hotelu se lze spolehnout všude stejně.
Každá z lokalit nabízí jedinečnou atmosféru – historickou noblesu, moderní byznys eleganci i zelený klid u vody. Ať si vyberete jakoukoliv, vždy máte k dispozici profesionální zázemí, dostupnost a služby na úrovni prémiového hotelu. Scott.Weber Workspace v současnosti napříč ČR nabízí 18 lokalit, které dohromady utváří 63 700 m2 plochy a nabízí v nich 8 320 pracovních míst. Pronajmout si lze nejen kancelářské, zasedací či eventové prostory, ale také podcastová studia či virtuální sídlo firmy. Oblíbený je také coworking.