Advertoriál

Nejnovější příspěvky k tématu

Poplatek nula: Jak cestovat bez starostí, drahých překvapení a neutratit víc, než musíte?
Advertoriál

Poplatek nula: Jak cestovat bez starostí, drahých překvapení a neutratit víc, než musíte?

Představte si klasický scénář. Přiletíte na letiště do Říma, Barcelony nebo třeba Atén, nadšení z dovolené je na maximu – a hned první dilema: potřebujete hotovost. V kapse máte jen pár eur, a tak zamíříte k prvnímu bankomatu. Na displeji se objeví otázka, zda chcete částku přepočítat na české koruny. Řeknete si „pro jistotu ano“, abyste věděli, kolik platíte. Jenže to je přesně okamžik, kdy jste spadli do poplatkové pasti.

Online nakupování v Česku dosahuje rekordních úrovní. Přicházejí i nové nástrahy

Obliba online nakupování, které je snadné, rychlé a vyřídíte ho takřka odkudkoli, stoupla na historické maximum. Loni na e-shopy a na internetová tržiště zavítalo 86 % z nás a celkový obrat se vyšplhal na 194 miliard korun. Mimochodem, věděli jste, že naše země patří k evropským lídrům co do počtu e-shopů na obyvatele? Než si ovšem půjdete pořídit další nezbytnost, přečtěte si pár řádků o bezpečném nakupování, které by měl znát každý uživatel internetu.

Češi mění Prahu za Dubaj: Luxusní apartmán s bazénem vyjde levněji než garsonka

Dovolená v Dubaji? Skvělý nápad! Nicméně čím dál více Čechů jde ještě dál — investuje do tamních nemovitostí, které patří k velmi žádaným, a následně vydělává třeba na jejich přeprodeji nebo pronájmu. Mezi úspěšné investory patří například společnost Nová Dubaj, založená partnery Pavlem Horáčkem a Editou Körner, kteří podle vlastních slov možnost bezpečného zhodnocení peněz, navíc s pravidelným výdělkem, přinášejí i dalším lidem.

Poznáte kvalitu na první pohled? Známé logo chrání zákazníky před zklamáním z nákupu už 25 let

Kvalita a bezpečnost výrobků i služeb se týkají každého z nás. V moři značek a certifikátů je snadné se ztratit. Národní program Česká kvalita, garantovaný vládou a spravovaný Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO) ve spolupráci s Radou kvality ČR, má za úkol tuto orientaci spotřebitelům usnadnit – a zároveň pomáhá firmám, které nabízejí nadstandardní úroveň. O tom, proč a jak systém funguje, jsme hovořili s Liborem Dupalem, předsedou řídicího výboru programu Česká kvalita a ředitelem Kabinetu pro standardizaci při Sdružení českých spotřebitelů, a Petrem Kotenem, ředitelem České společnosti pro jakost, správcem značky Czech Made.