Na máslo by mi už nezbylo, říká herec Sypal o výši své penze. Zachraňuje mě práce, dodává
PRIMA CREATIVE: Využijte sílu nativní reklamy
PRIMA CREATIVE – to je nový nativní formát, který nejen diváky a uživatele portfolia webů FTV Prima vtáhne do děje. Jedná se o uživatelsky atraktivní obsah, na kterým pracuje vybraná část online redakce společně s grafiky a vývojovým týmem. Tento obsah je pak dle tématu umístěn přirozeně v rámci portfolia webů FTV Prima. Díky to mu je jasně spjatý se značkou a přirozeně propojuje redakční a klientský obsah.
Při aplikování nativních reklamních produktů pro obsahový marketing, vycházíme ze zkušeností našeho amerického partnera, a to mediální společnosti CNN. Těžíme tak z ověřených a vyzkoušených formátů.
V jednoduchosti! Představte si graficky bohatou, interakcemi nabitou webovou prezentaci, která se přirozeně začlení do obsahové strategie webů FTV Prima, a která představí vaši společnost / produkt / službu či vše najednou. Navíc, díky této formě zpracování získá značnou pozornost čtenářů bez toho, aby obsah předem zavrhli jako „komerční sdělení“.
Co „PRIMA CREATIVE“ nabízí za možnosti obsahového marketingu?
Řeknete nám, jaké téma chcete komunikovat a pokud máte jakékoli podklady, budeme za ně rádi. Následně se pustíme do práce. Navrhneme vám možnost prezentace a vše vám vysvětlíme, popíšeme a ukážeme. V případě, že s konceptem budete souhlasit, necháme připravit grafické podklady a opět vám je zašleme ke schválení. Finální fázi bude uvedení projektu k životu, přehledné shrnutí všech výstupů a radost z výsledku.
Ve spolupráci s klientem, který má možnost se na procesu podílet, nabízí tvorbu a distribuci propracovaného obsahu, a to jak ve formě článku, speciální webové stránky, reportáže atd. Čtenáře tento typ reklamy neruší a získané informace pro ně představují přidanou hodnotu. Automaticky z toho plynou výhody i pro klienty, kterým přidává na důvěryhodnosti o odpadají problémy spojené s bannerovou slepotou.