Filozofií Solootions je nabízet klientům takové komunikační řešení, které je nad rámec jejich původní představy.
Základním kamenem celého projektu je obsahový web, který návštěvníkům denně přináší nové články, videa a také blogy. Abychom tématům, kterým se věnujeme, dodali co největší sledovanost, rozhodli jsme se vytvořit vlastní minipořad, který nejzajímavější obsah odvysílá na TV obrazovkách – a to každý týden od pondělí do čtvrtka před hlavním zpravodajským blokem TV Prima Prima Mazlíček je crossmediální projekt, jehož hlavním cílem je edukovat a pomáhat.
Když jsme v roce 2016 v rámci skupiny Prima zakládali nový brand Solootions, měli jsme jasnou vizi, čím chceme být na trhu jedineční. Chtěli jsme klientům nabízet komplexní komunikační řešení, která vybočují svým pojetím i realizací. Díky bohatým zkušenostem silné mediální skupiny se výborně orientujeme na celém mediálním trhu. Navrhujeme také kreativní řešení a využíváme úzké vazby na média vlastněná skupinou Prima, jimiž dokážeme zasáhnout téměř 100 % české ekonomicky aktivní populace.
Solootions Zdroj: FTV Prima
Pod hlavičkou Solootions jsme postupně rozvinuli segment tištěných médií a rozjeli sérii eventů, které navazují na úspěšné značky skupiny Prima. Za zmínku například stojí největší letní rodinný festival PRIMA FEST, unikátní veletrh tzv. čisté mobility E-SALON či již tradiční akce jako YOU FEST, LOVE DAY či MAX KINO. Kromě monetizace stávajícího televizního a online obsahu chceme veřejnosti přinášet zábavu a zprostředkovávat zážitky spojené se značkami. Příkladem může být spolupráce se společností Škoda.
V rámci uvedení jejich nového modelu Škoda Kodiaq jsme přejmenovali náš kanál Prima COOL na COOLIAQ – tento projekt byl oceněn Zlatou peckou. Komunikační řešení napříč našimi médii a eventy poskytujeme také klientům Dermacol, Blue Style, UPC, Beko, inSPORTline nebo Viacom International Media Networks.