Solootions - více než řešení

Filozofií Solootions je nabízet klientům takové komunikační řešení, které je nad rámec jejich původní představy.

Základním kamenem celého projektu je obsahový web, který návštěvníkům denně přináší nové články, videa a také blogy. Abychom tématům, kterým se věnujeme, dodali co největší sledovanost, rozhodli jsme se vytvořit vlastní minipořad, který nejzajímavější obsah odvysílá na TV obrazovkách – a to každý týden od pondělí do čtvrtka před hlavním zpravodajským blokem TV Prima Prima Mazlíček je crossmediální projekt, jehož hlavním cílem je edukovat a pomáhat.

Když jsme v roce 2016 v rámci skupiny Prima zakládali nový brand Solootions, měli jsme jasnou vizi, čím chceme být na trhu jedineční. Chtěli jsme klientům nabízet komplexní komunikační řešení, která vybočují svým pojetím i realizací. Díky bohatým zkušenostem silné mediální skupiny se výborně orientujeme na celém mediálním trhu. Navrhujeme také kreativní řešení a využíváme úzké vazby na média vlastněná skupinou Prima, jimiž dokážeme zasáhnout téměř 100 % české ekonomicky aktivní populace.

Pod hlavičkou Solootions jsme postupně rozvinuli segment tištěných médií a rozjeli sérii eventů, které navazují na úspěšné značky skupiny Prima. Za zmínku například stojí největší letní rodinný festival PRIMA FEST, unikátní veletrh tzv. čisté mobility E-SALON či již tradiční akce jako YOU FEST, LOVE DAY či MAX KINO. Kromě monetizace stávajícího televizního a online obsahu chceme veřejnosti přinášet zábavu a zprostředkovávat zážitky spojené se značkami. Příkladem může být spolupráce se společností Škoda.

V rámci uvedení jejich nového modelu Škoda Kodiaq jsme přejmenovali náš kanál Prima COOL na COOLIAQ – tento projekt byl oceněn Zlatou peckou. Komunikační řešení napříč našimi médii a eventy poskytujeme také klientům Dermacol, Blue Style, UPC, Beko, inSPORTline nebo Viacom International Media Networks.

Tagy:
UPC Škoda Kodiaq projekt TV Prima Blue Style Dermacol, a.s. Viacom International Media Networks