Po dvou oceněních v rámci CZECH TOP 100 a soutěže Kancelář roku získala skupina Prima další ocenění od České eventové asociace (ČEA). Se svou agenturou Solootions byla hned dvakrát oceněna za eventy pro veřejnost, které pořádala loňský rok. V kategorii B2C eventů na podporu vztahů se zákazníky se na druhé příčce umístilo Prima Slunečné léto, kdy ikonický žlutý autobus objel sedmnáct lokalit v rámci České republiky. V kategorii Zábava a showbusiness se na třetím
„Velice nás těší, že jsme byli oceněni hned za dvě akce, které jsme realizovali pro veřejnost v tak náročném období, jako bylo loňské léto, kdy jsme museli dodržovat nezbytná protiepidemiologická opatření a situace se mnohdy ze dne na den měnila, takže organizátoři raději dopředu rušili. Ve velmi krátké době jsme se rozhodli uspořádat dvě roadshow, kterými jsme u diváků podpořili seriál Slunečná i značku Prima COOL, a zároveň jim přinesli zábavu mimo televizní obrazovky, protože je Prima být spolu,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima, který je zároveň ředitelem agentury Solootions.
Slunečná tour rozzářila lidem léto
Druhé místo za projekt Slunečné léto si za Solootions převzaly Martina Jelenová a Iveta Vlčková, které za celým nápadem i realizací stály. Cílem akce bylo vrátit lidem úsměv na tvář a přinést jim pozitivní Slunečné léto v době, kdy se kvůli covidu všechno zakazovalo. Prázdninová tour byla postavena na diváckém fenoménu – seriálu Slunečná, kdy jsme veřejnosti umožnili, aby se osobně potkala s jeho herci. „Během osmi prázdninových víkendů jsme se Slunečným busem navštívili sedmnáct vybraných lokalit napříč ČR. Cílem byly dětské tábory, kempy a rekreační místa. Návštěvníci si mohli poslechnout koncert, zasoutěžit si, vyfotit se s herci a získat autogramy. Tour měla pozitivní ohlas u všech věkových kategorií. Posílili jsme povědomí o seriálu Slunečná, a zároveň jsme vytvořili obchodní příležitost – pořadatelé poptávají účast Slunečného autobusu i pro letošní rok,“ prozrazuje Martina Jelenová, Head of Brand Management skupiny Prima.
Prima COOL ohromila pražskou náplavku 17metrovou skokanskou věží
Třetí cenu za událost COOL HIGHJUMP TOUR v kategorii Zábava a showbusiness z rukou organizátorů převzali za Solootions Jiří Lichteneger a František Plochý, kteří celou akci v rekordně krátkém čase tří měsíců zrealizovali. Impulzem byla covidová omezení a zrušení tradičních letních akcí, jež agentura Solootions pořádala nebo jejímž partnerem byla značka Prima COOL, včetně highjumpu. Jeho produkci agentura Solootions oslovila s nápadem uskutečnit highdivingovou exhibici na pražské náplavce. Ti nejlepší čeští highdiveři se s pozadím ikonického Vyšehradu a výhledem na Pražský hrad vrhali do vod Vltavy ze 17metrové výšky. Highdiverskou crew obohatily talenty, které byly vybrány během warm-upových závodů. Program na vodě doplňovaly skvělé exhibice na flyboardu, JetSurfu a partička splashdiverů z Německa, kteří na hladinu posílali placáky, ze kterých tuhla krev v žilách.
„Na Smíchovské pláži jsme od základů postavili COOLCITY, které návštěvníkům poskytlo maximálně možný komfort a další program, včetně DJ show. Zázemí a VIP prostor jsme vyřešili překotvením lodi Cargo Gallery, v jejímž podpalubí se také odehrála afterpaty. Odměnou za veškeré úsilí pro nás bylo i ohromné množství pozitivních reakcí ze strany veřejnosti, sportovců, umělců, ale i lidí, kteří působí v eventovém oboru. Na letošní léto opět plánujeme představení adrenalinových sportů na Vltavě. A jakých? Nechte se překvapit!“ naznačuje Jiří Lichteneger, projektový manažer agentury Solootions.