
Hrabošů polních na jaře ubylo. Zemědělci si však podle inspekce zatím oddechnout nemohou
Hrabošů polních na jaře ubylo. Zemědělci si však podle inspekce zatím oddechnout nemohou
Hrabošů polních na jaře ubylo. Zemědělci si však podle inspekce zatím oddechnout nemohou
Do Kyjeva míří Merz, Macron a Starmer. Evropští lídři podpoří 30denní příměří
OBRAZEM: Musíme změnit režim, hřímali Okamura se spojenci. Do varu přivedli 4000 lidí
Varovné signály trhu: Plynové zásobníky jsou prázdnější než loni. Vyplatí se zafixovat cenu?
Kolik Česko stála loni válka na Ukrajině? Přímé výdaje klesly, nejvíce spolkla humanitární dávka
Do Kyjeva míří Merz, Macron a Starmer. Evropští lídři podpoří 30denní příměří
Volkswagen nedávno modernizoval svůj stěžejní malý hatchback Polo a spolu s ním i vrcholný derivát GTI. Pod kapotou nadále dřímá dvoulitrový benzinový čtyřválec, který momentálně disponuje výkonem 207 koní. Nově je spjat výhradně se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Drobných změn se pak dočkal i exteriér a interiér. Čeští zákazníci už mohou nové Polo GTI objednávat, ceny startují na 670 900 Kč.
Polo, tedy malý pětidveřový hatchback, patří mezi nejvýznamnější modely značky Volkswagen. A bodejť by ne, vždyť od uvedení první generace na trh v roce 1975 se jich prodalo více než 18 milionů kusů. Řadu úspěchů oslavilo i aktuální šesté vydání, které je v prodeji již od roku 2017. Nyní se nejnovější Polo dočkalo lehčího omlazení. Korekcí prošel design, technika a především nabídka jednotlivých výbav.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living