V Los Angeles se otevřelo opravdu kuriózní muzeum. Takzvané Muzeum neúspěchu je zaměřené na ty produkty světových dějin, jejichž vynálezci s nimi chtěli udělat díru do světa, ale opak se byl pravdou. „Už jsem měl plné zuby příběhů o úspěších, které nám média neustále předhazují,“ říká tvůrce muzea.
Samuel West, tvůrce originálního muzea, se rozpovídal pro agenturu Reuters. Nápadem otevřít muzeum s produkty, které neohromily svět, dostal proto, že chtěl poukázat na to, že i nezdar je nezbytnou součástí inovace.
Mezi exponáty můžete vidět například lasagne do trouby od firmy specializující se na zubní hygienu Colgate, nebo také výrobky od populárních firem McDonald´s, Apple nebo Coca-Cola.
The Museum of Failure - #Technology #Startups #Innovationpic.twitter.com/OMtWV6bA1U
— Antonio Vieira Santos (@akwyz)12. března 2018
Výstava byla původně k vidění ve Švédsku. V Hollywoodu mohou návštěvníci ale vidět více jak stovku katastrofálních produktů sedm dní v týdnu.
Podle autora nápadu je důležité, že si lidé uvědomí, že neuspět není tak děsivé. „Na neúspěch si tady udělají úplně nový náhled,“ říká Samuel West.