
Sedmiletá Tinka z Hodonínska prohrála boj se zákeřnou nemocí. Nepomohla ani léčba ve Francii
Psal se rok 2018, kdy na trh přišlo první SUV kupé se čtyřmi kruhy ve znaku. Asi málokdo by tehdy tušil, že právě Q8 předběhne všechny zaběhnuté modely a stane se tím vůbec nejprodávanějším vozem značky. Proč tedy něco měnit, když to funguje? Řekli si v Ingolstadtu a při nedávném faceliftu zvolili jen minimum úprav. Nově je například možné volit si světelný podpis a testovaný plug-in hybrid dostal větší baterii. Jak jezdí?
Audi omladilo svou modelovou řadu Q8. Novinka se od svého předchůdce odlišuje designovými změnami v exteriéru a rozmanitější paletou barev karoserie. V nabídce zůstaly všechny spalovací motory i legendární pohon všech čtyř kol quattro, který jsme řádně prověřili na zasněžených silnicích ve Špindlerově Mlýně.
Značka Audi modernizovala svůj vlajkový model se spalovacími motory – velké SUV kupé s označením Q8 a jeho sportovní verzi SQ8. Jednou z největších novinek po faceliftu je možnost měnit design přední i zadní části svého auta přímo z přístrojové desky. To zatím žádný jiný velkosériový model na světě neumí. Vyzkoušeli jsme si to na vlastní kůži při testech novinky v okolí Kapského Města.
Sedmasedmdesátiletý motorista z britského Walesu se dostal do střetu se zákonem, když jej úřady na základě záznamu z kamery umístěné na přilbě cyklisty obvinily z nedodržení povinného rozestupu mezi autem a kolem. Kromě enormně vysoké pokuty obdržel i čtyři trestné body.