
Kotva: Ráj komunistického konzumu slaví 50 let. Šaty, desky, míchačka i rychlopokladna
Psal se rok 2018, kdy na trh přišlo první SUV kupé se čtyřmi kruhy ve znaku. Asi málokdo by tehdy tušil, že právě Q8 předběhne všechny zaběhnuté modely a stane se tím vůbec nejprodávanějším vozem značky. Proč tedy něco měnit, když to funguje? Řekli si v Ingolstadtu a při nedávném faceliftu zvolili jen minimum úprav. Nově je například možné volit si světelný podpis a testovaný plug-in hybrid dostal větší baterii. Jak jezdí?
Audi omladilo svou modelovou řadu Q8. Novinka se od svého předchůdce odlišuje designovými změnami v exteriéru a rozmanitější paletou barev karoserie. V nabídce zůstaly všechny spalovací motory i legendární pohon všech čtyř kol quattro, který jsme řádně prověřili na zasněžených silnicích ve Špindlerově Mlýně.
Značka Audi modernizovala svůj vlajkový model se spalovacími motory – velké SUV kupé s označením Q8 a jeho sportovní verzi SQ8. Jednou z největších novinek po faceliftu je možnost měnit design přední i zadní části svého auta přímo z přístrojové desky. To zatím žádný jiný velkosériový model na světě neumí. Vyzkoušeli jsme si to na vlastní kůži při testech novinky v okolí Kapského Města.
Sedmasedmdesátiletý motorista z britského Walesu se dostal do střetu se zákonem, když jej úřady na základě záznamu z kamery umístěné na přilbě cyklisty obvinily z nedodržení povinného rozestupu mezi autem a kolem. Kromě enormně vysoké pokuty obdržel i čtyři trestné body.