
Babišova fanouškovská odysea: Jsem slávista, tvrdil dříve. Teď se hlásí k ostravskému Baníku
Dobře, tohle je možná trochu krutý titulek vůči elektromobilům, které také umí na silnici pobavit – tedy aspoň některé. A potěšit ty, kteří za radost považují ticho v kabině a naprosté pohodlí. Audi RS3 je jiné, patří mezi stále menší sortu těch aut, která pojídají asfalt i menší stromky kolem něj a okolí děsí syrovým zvukem z výfuku. Aby ne. Těch 400 koňských sil musí z auta velikosti fabie nějak ven.
V zimních Krkonoších jsme měli možnost okusit jedno z nejžhavějších aut současného trhu. V době, kdy se podobných modelů rodí nicotné množství, posunuli v Ingolstadtu kvalitu jízdního zážitku takřka k dokonalosti.
Na trh míří nejostřejší provedení sedanu a hatchbacku Audi A3 označené jako RS 3. Pohání ho přeplňovaný benzinový pětiválec, který si odnesl cenu jako motor roku. Nabízí výkon 400 koní a stovku překonanou za 3,8 sekundy. Auto má i chytrý pohon všech kol.