KOMENTÁŘ: A kde je ta slavná ČSSD? Strana totálně promarňuje šanci dostat se zpět do hry
ON-LINE: Ukrajinci odrazili 85 ruských útoků. Okupanti pokračují v totálním teroru
Trump na prvním mítinku: Je to hon na čarodějnice. Kritizoval vyšetřování, kterým čelí
PŘEHLEDNĚ: Máslo i cukr. Cena základních potravin konečně klesá, expert ale brzdí nadšení
ON-LINE: Ukrajinci odrazili 85 ruských útoků. Okupanti pokračují v totálním teroru
Záběry z bojů: Další drtivý ukrajinský úder. Ruští okupanti připomínají bezmocné mravence
Další eskalace konfliktu. Rusko v Bělorusku rozmístí taktické jaderné zbraně, řekl Putin
Red Bull vládne formuli 1, ale… Mezi býky to vře, legenda viní neřízenou střelu Verstappena
Hledá se za zločiny proti státní hymně. Zpěvačka rozzlobila národ zpackaným vystoupením
Piquet označil Hamiltona za „černouška“. Teď za to legenda F1 zaplatí miliony
autenticita
Výpis příspěvků ke štítku „autenticita“
Jirák: Pavla v kampani formoval tým. I Babiš je marketingový produkt, ale hůř tvarovatelný
Petr Pavel není tak autentický, jak se mnohým podporovatelům může zdát, domnívá se mediální teoretik Jan Jirák. Marketingový tým zvoleného prezidenta ho měl formovat k tomu, aby byl přijatelný pro více voličů. Na umělém vytváření image kandidátů však odborník na mediální komunikaci nespatřuje nic zvláštního. Poražený Andrej Babiš (ANO) podle něj v kampani vystupoval více jako „on sám“, je totiž hůře tvarovatelný. Nicméně i on podle Jiráka vznikl jako „marketingový produkt“.
Vybíráme pro vás
Aktuální témata
Neuteklo vám?
ZOO
Černé vdovy
Lásce navzdory
Zasněná láska
zoom
living
fresh
zeny
cool
doma
iprima
autosalon