Skopeček: Opozice dělá z Česka Armagedon. Jen kritizujeme konkrétní věci, namítl Nacher
Jelínek o svátečních proslovech: Vláda stavěla Potěmkinovy vesnice. Za co pochválil Pekarovou?
Posílání dopisů se od února prodraží. Česká pošta zvyšuje ceny některých služeb
Fujary za milion jako smuteční pochod? Nová verze slovenské hymny sklízí chválu i posměch
Zelenskyj: Trump dokáže zastavit Putina. Ve válce Ruska proti Ukrajině může být rozhodující
Svátky bez výdajů navíc. Tyto jednoduché kroky vám pomohou ušetřit peníze za energie
Tipy a triky, jak ušetřit: Naučte se doma nastavit správnou teplotu, abyste neplatili majlant
Spočítali jsme, kolik stojí osvětlení vánočního stromečku. Částka vás zřejmě překvapí
Insolvenční správce e-shopu Mammoth popřel pohledávky T-Mobilu. Hodnoty dosahují miliard
Farský: Nerozumím lidem, kteří oslavují Trumpovo vítězství. Evropa i Česko na něj doplatí
Matušková z Floridy: Lidé se za Bidena bojí říkat své názory, Hollywood si zahrává s komunismem
REPORTÁŽ: Město aut v úpadku. V Detroitu potkáte chátrající továrny i nečekané umění
autenticita
Výpis příspěvků ke štítku „autenticita“
Jirák: Pavla v kampani formoval tým. I Babiš je marketingový produkt, ale hůř tvarovatelný
Petr Pavel není tak autentický, jak se mnohým podporovatelům může zdát, domnívá se mediální teoretik Jan Jirák. Marketingový tým zvoleného prezidenta ho měl formovat k tomu, aby byl přijatelný pro více voličů. Na umělém vytváření image kandidátů však odborník na mediální komunikaci nespatřuje nic zvláštního. Poražený Andrej Babiš (ANO) podle něj v kampani vystupoval více jako „on sám“, je totiž hůře tvarovatelný. Nicméně i on podle Jiráka vznikl jako „marketingový produkt“.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living