Strach o přeživší požáru v Mostě. Tři stále bojují o život, stav ostatních je vážný
Rána pro filmový svět. Při ničivých požárech v Kalifornii zemřela herečka Dalyce Curryová
Mohutný útok Ukrajinců: Sestřelili jsme stovky dronů, tvrdí Rusové. V akci byly i rakety z USA
Fico lákal Zelenského, navrhl vlak Kyjev-Košice. OK, přijeďte, odbyla ho hlava válčícího státu
Český voják raboval na Ukrajině po začátku ruské invaze. Za mřížemi stráví osm let
Poslední možnost pro OSVČ letos vstoupit do paušální daně. Podívejte se, komu se vyplatí
Svátky bez výdajů navíc. Tyto jednoduché kroky vám pomohou ušetřit peníze za energie
Tipy a triky, jak ušetřit: Naučte se doma nastavit správnou teplotu, abyste neplatili majlant
Po plynu skončí i dodávky ruské ropy. Změna dopadne na řidiče, jak zamíchá cenami benzinu?
Inflace na konci roku zrychlila. Ceny rostly nejvýrazněji od prosince 2023
Trumpův syn navštívil Grónsko, od otce vyřídil vzkaz. Jsem tu jako turista, tvrdil na letišti
Trumpův „den lásky“. Bezprecedentní útok na Kapitol si vyžádal mrtvé, zraněné a tisíce soudů
Farský: Nerozumím lidem, kteří oslavují Trumpovo vítězství. Evropa i Česko na něj doplatí
autenticita
Výpis příspěvků ke štítku „autenticita“
Jirák: Pavla v kampani formoval tým. I Babiš je marketingový produkt, ale hůř tvarovatelný
Petr Pavel není tak autentický, jak se mnohým podporovatelům může zdát, domnívá se mediální teoretik Jan Jirák. Marketingový tým zvoleného prezidenta ho měl formovat k tomu, aby byl přijatelný pro více voličů. Na umělém vytváření image kandidátů však odborník na mediální komunikaci nespatřuje nic zvláštního. Poražený Andrej Babiš (ANO) podle něj v kampani vystupoval více jako „on sám“, je totiž hůře tvarovatelný. Nicméně i on podle Jiráka vznikl jako „marketingový produkt“.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living