Flanelka je trendy i ve světě. U Pavlových chci zachovat to, co u Havlových, říká stylistka
Bahrajn
Výpis příspěvků ke štítku „Bahrajn“
Zahraniční média řeší Zdechovského cestu do Bahrajnu. Nepochybil jsem, brání se politik
Český lidovecký europoslanec Tomáš Zdechovský čelí podle listu The Guardian otázkám kvůli své cestě do Bahrajnu v souvislosti s tím, že je jedním ze spoluautorů návrhu rezoluce o tamním politickém vězni. Ta je podle některých jeho kolegů z Evropského parlamentu jednostranná, píše Guardian. Europoslanec sám tvrdí, že nijak nepochybil.
Fotbalový AC Milán na prodej? O klub má zájem bahrajnská investiční společnost
Slavný italský klub možná změní majitele. Zájem o něj má investiční společnost Investcorp, která sídlí v Bahrajnu. Informaci s odkazem na spolehlivé zdroje uvedla agentura Reuters. Investcorp ani současný majitel klubu, americká společnost Elliott Management, se zatím k možné transakci nevyjádřily.
Velkou cenu Bahrajnu ovládly vozy Ferrari. Hamilton třetí, Verstappen nedokončil
Úvodní Velkou cenu sezony formule 1 ovládl v Bahrajnu tým Ferrari. Po startu z pole position zvítězil Monačan Charles Leclerc před týmovým kolegou Carlosem Sainzem ze Španělska, třetí dojel sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton z Británie v Mercedesu.
Show F1 se vrací. Taháky sezony? Napínavější souboje nebo pokračování hvězdných válek
Poslední sezona formule 1 nabídla jedno z největších dramat v historii seriálu a všichni čekají, co přijde v nové éře mnoha technických úprav. Podívejte se na faktory, které v roce 2022 mohou lákat fanoušky k televizním obrazovkám, aby sledovali Maxe Verstappena, Lewise Hamiltona a další piloty v akci. Show začíná už v sobotu kvalifikací v Bahrajnu. Ta určí pořadí na startovním roštu pro nedělní velkou cenu.
Lewis kdo? Hamilton si mění jméno. Vadí mu, že se po svatbě zapomíná na příjmení žen
Velkou cenu Bahrajnu vyhrává Lewis Larbalestier. Tato slova možná budou do mikrofonů křičet už příští víkend komentátoři formule 1. Že nikdo takový v nejpopulárnějším seriálu motorsportu nejezdí? Lewis Hamilton už je o poznání známější jméno, a právě on se rozhodl v 37 letech pro velkou změnu.
Špinavý vzduch jako hlavní nepřítel, větší kola. Co přinese napínavější éra formule 1?
Pojďme udělat závody napínavější a více vyrovnané, řekli si před lety ve formuli 1. Reputaci seriálu kazila od startu hybridní éry dominance týmu Mercedes a Lewise Hamiltona, proto si promotéři a inženýři lámali hlavu s tím, jak divákům nabídnout atraktivnější show. Původně měla technická revoluce přijít už loni, kvůli pandemii na ni dojde ale až letos. V Barceloně odstartovaly předsezonní testy a vy se můžete podívat, co na autech je a bude v roce 2022 jinak.
Pro nové auto do ciziny? Ušetřit se dají i miliony, rozdíly jsou propastné
Magazín The Economist už 35 let vytváří takzvaný Big Mac index, který srovnává ceny známého hamburgeru po světě. Obdobně srovnává situaci s drahými auty dubajská společnost Carinsurance-ae, která zveřejnila Range Rover index. Zatímco v případě Big Macu jsou rozdíly napříč světem v řádech korun, v případě luxusního britského SUV jsou to miliony.
F1 závodí proti lidským právům. V kalendáři už chybí jen Afghánistán, zlobí se fanoušci
Bahrajn, Katar, Saúdská Arábie i Spojené arabské emiráty. Země, ve kterých naleznete spoustu luxusu, ale také značný nedostatek respektování lidských práv. Právě to je důvod, proč se veřejnost bouří proti tomu, aby tyto země hostily populární seriál – formuli 1. Na konci roku budou mít všechny zmíněné země účast v královně motorsportu odškrtnutou. V listopadu se bude závodit v Kataru.
USA mají na Blízkém východě stále 40 tisíc vojáků. V Iráku, Sýrii nebo Kuvajtu
S rozpaky a ve spěchu opustili američtí vojáci na konci srpna afghánskou zem. Skončila tím dvacetiletá válka v Afghánistánu. USA ale na sousedním Blízkém východě stále vojensky stráží strategické body. Kde všude mají Američané v regionu plném ropy a teroristických frakcí vojáky?
Velký návrat pilota, který málem uhořel, do F1 se nekoná. Rozlučku zhatila opatření
Na konci listopadu přežil vlastní smrt a doslova vyskočil z plamenů. Hrůznou nehodou při závodě v Bahrajnu pro Romaina Grosjeana skončila kariéra ve formuli 1, protože po ohnivém incidentu nemohl kvůli popáleninám odjet zbytek sezony a tým Haas už dopředu avizoval, že v dalším ročníku bude sázet na jiné jezdce. Ale za dlouhá léta v nejpopulárnějším motoristickém seriálu to chtělo rozlučku.
Přežil ohnivé peklo. Grosjean opět závodí a s popálenou rukou si sáhl na trofej
V popisku na svém Twitteru má napsáno „odolný vůči haterům a ohni“. Je to téměř půl roku, co pilot Romain Grosjean vyšel jako fénix z plamenů při závodě formule 1 v Bahrajnu. Po tomto incidentu opustil po dlouhých letech královnu motorsportu, ovšem na závodění i po nekonečných vteřinách v ohni nezanevřel.
Nejkritizovanější pilot F1 zvládl jen tři zatáčky. Z Mazepina se stal Mazespin
Když při velké ceně odjedete více zahřívacích kol než těch opravdových závodních, nelze ji označit za vydařenou. Mladík Nikita Mazepin byl jedním ze tří nováčků, kteří si v neděli v Bahrajnu odbyli premiéru ve formuli 1. Velký den pro něj skončil už ve třetí zatáčce. Stejně jako předchozí dny v tréninku i kvalifikaci se vlastní vinou roztočil. Syn ruského oligarchy Dmitrije Mazepina tak jen přidal další důvod, aby kritika vůči jeho osobě ještě zintenzivněla.