Zrádci nabití emocemi. Jsme pitomí, bědovala Anička, Mia doufá v odpuštění
Finálový díl druhé řady Zrádců je za námi! Na hradě Křivoklát v emocemi nabitém dílu celkově vyhrála Mia, alias Věra Kirchnerová. Opaření věrní museli opustit finálové ohniště bez ničeho, z výhry 1 019 000 korun se radovala právě inkognito policejní vyšetřovatelka. Sledujte náš ON-LINE přenos s prvními ohlasy účastníků i fanoušků třeba ze společného sledování v kině.
ANKETA: Zrádci jsou zpět. Čekejte tvrdší hráče i hru, láká režisér. Máte svého favorita?
Zrádci jsou zpět a už za pár dní zamíří tato nejďábelštější hra na televizní obrazovky. Druhá série slibuje ještě intenzivnější zážitek než loni. I hráči podle režiséra Markuse Kruga předvedli mnohem sofistikovanější hru než jejich předchůdci – využívali například i falešné identity. Máte mezi soutěžícími svého favorita, který má na to ostatní přechytračit? Hlasujte v anketě.
Praha chce být centrem herního průmyslu. Studentům nabízí dva miliony korun a experty
Finanční injekce, intenzivní vzdělávání a mentoring od zkušených herních vývojářů. Česká metropole spustila první ročník Pražského herního akcelerátoru. Deset studentských týmů musí během tří měsíců vylepšit své rozpracované projekty do funkčního prototypu, se kterým zamíří za investory a herními vydavateli. Po zařazení videoher do Fondu audiovize se tak jedná o další příspěvek veřejné sféry do herního byznysu.
Z bezdomoveckého simulátoru se stal hit. Ostravští vývojáři nyní tvoří keltského Conana
Drsná simulace života na ulici rozvířila vody českého herního průmyslu před čtyřmi lety. Z videohry Hobo: Tough Life se stal nadmíru úspěšný fenomén, který neoslňoval skvělou grafikou, ale bodoval svou hratelností a silným tématem. Úspěch takové prvotiny posunul vývojáře z ostravského studia Perun Creative k mnohem ambicióznějšímu titulu: Akční a dobrodružné hře Kromlech, která se dá charakterizovat jako keltská obdoba bojovníka Conana.