Domů krása

krása

Výpis příspěvků ke štítku „krása“

Hollywood pobláznil elixír krásy: Hvězdy omlazuje lososí sperma. Porovnejte, jak jim mění tvář

Kačeřím rtům, přeplněným tvářím, přetaženým očím a nulové mimice, zdá se, odzvonilo. Nejen hollywoodské hvězdy pobláznil nový elixír mládí. K mladšímu vzhledu jim pomáhá lososí sperma. Jde o biostimulační terapii původně z Koreje, která na rozdíl od botoxu a výplní není tolik invazivní, jak pro ShowTime prozradila estetická dermatoložka Zuzana Macko.

Krása v ohrožení: Vítězné fotografie ze soutěže Mangrove uchvacují, ale i bijí na poplach

Fotografická soutěž s jediným zadáním: zachycení mangrovových ekosystémů. V přírodě mají svoji nezaměnitelnou roli, lidské počínání však jejich rozsah enormní rychlostí zmenšuje. Právě prostřednictvím ocenění za nejkrásnější snímky ekosystémů se snaží autoři soutěže společnost o důležitosti mangrovů poučovat. Kdo ovládl letošní již jedenáctý ročník?

Hezky česky po Česku: Kam za krásou přírody a historií? Tady jsou top tipy na léto

Turistika, česká krajina, svačina z PENNY a výlety, které mají smysl. Projekt Hezky česky po Česku spojuje lásku k pohybu, poznávání krás Česka a podporu zdravého životního stylu. PENNY ve spolupráci s Klubem českých turistů vytipovalo výjimečné výletní trasy – mezi prvními vás zavede na Krkavec, k Boleveckým rybníkům nebo Kolomazné peci u Plzně.

Tisíc cyklistů projelo vinohrady bez aut: Seriál Road Classics odstartoval sezonu na Pálavě

Před pár lety se jim zdálo, že na české cyklistické scéně něco chybí. Nejen další závod, ale celkový zážitek – servis jako pro profesionály, uzavřené silnice, bezpečí a atmosféra, která táhne lidi zpátky do sedla. A tak vznikl Seriál Road Classics. Dnes už tahle série nabízí tři unikátní závody, z nichž ten první, který se konal na Pálavě, přilákal přes tisíc účastníků.

Vítej na videoparty! Takhle vypadá pracovní akce 21. století

Pracovní setkání nemusí vždy znamenat krátkou schůzku uspořádanou za účelem uzavření dohody. Ba právě naopak, moderní obchodní vztahy dokládají, že i v byznysu jde o víc. Zásadní roli hrají celkový dojem a zážitky, které si ze vztahu s protistranou odnášíme. To dobře vědí ve společnosti Scott.Weber Workspace, kde razí heslo, že události, jakými mohou být videoparty, teambuilding, konference či třeba sezónní večírky, přestaly být organizační nutností, ale stávají se příležitostí k novým rozhodnutím, propojení a budování značky.