CNN Prima News kritika

kritika

Výpis příspěvků ke štítku „kritika“

Fiala se dopustil kiksu. Ekonom volá po zvýšení normativů za bydlení, jak by pomohly?

18. srpna 2022 21:57

Vláda zváží úpravu takzvaných normativních nákladů na bydlení, které slouží pro výpočet výše příspěvku. Příští týden požádá úřady o údaje pro případné navýšení částek. Ve čtvrtek to řekl premiér Petr Fiala. Debatu o podpoře vyvolal premiér svým slibem po jednání vlády, že stát lidem výdaje na byt nad 30 či 35 procent jejich příjmu dorovná. To ale podle ekonomů není splnitelné, podle Lukáše Kovandy se Fiala dopustil zásadního kiksu.

Nejméně kvalifikovaná vláda od roku 1989. Fiala je moderátor bez vize, kritizuje Paroubek

18. srpna 2022 17:49

Bývalý šéf ČSSD a premiér Jiří Paroubek se ve vysílání CNN Prima NEWS ostře pustil do současné vlády pod vedením předsedy Petra Fialy (ODS). Tvrdí, že tento kabinet je nejméně kvalifikovanou vládou od sametové revoluce. Paroubek nešetřil zejména ministra zahraničí Jana Lipavského (Piráti), nelíbí se mu ani přístup samotného Fialy. Důvodem kritiky je prý více než chabý přístup k řešení současné ekonomické krize i války na Ukrajině.

Těžký porod moderátorky Kristíny Jurčové. Dítě bojovalo o život, sestřička byla nepříjemná

18. srpna 2022 06:07

Slovenská moderátorka Kristína Jurčová přivedla v lednu na svět syna Sebastiana. Krátce po porodu ale musel být chlapec umístěn na jednotku intenzivní péče a podstoupit operaci. Jurčová si nyní postěžovala také na chování personálu. Jedna ze sestřiček podle ní nebyla profesionální a měla by změnit povolání.

Už jich mám plné zuby a nechci je ani vidět. Novinářka se opřela do Harryho s Meghan

18. srpna 2022 00:17

Princ Harry a jeho manželka Meghan se velké lásce u Britů dál netěší. Nedávno oznámili, že se v září chystají opět navštívit Londýn. Místo chvály se na ně ovšem snesla kritika. Do manželského páru se opřela například novinářka Carole Maloneová nebo moderátor Piers Morgan. Maloneová dokonce Sussexům vzkázala, že je v Británii vůbec nechce a ani by jí nevadilo, kdyby se do země už nevraceli.

Ruská invaze skomírá. Putin si myslel, že nás dlouhou válkou unudí, říká britský ministr

14. srpna 2022 18:44

Britský ministr obrany Ben Wallace na tiskové konferenci v Dánsku prohlásil, že ruská invaze na Ukrajinu skomírá, protože Moskva nemá dostatečné kapacity, aby dokázala dlouhodobě vést válku na několika frontách. Politik se domnívá, že Vladimir Putin doufal, že dlouhou válkou Západ utahá. Podle britského ministra obrany se ale děje úplný opak.

Zbavili jsme se korupce, pyšní se Tálibán. Chce stvořit jedinou pravou muslimskou zemi

7. srpna 2022 10:27

Od převratu v afghánském Kábulu už uplynul skoro rok, od té doby se snaží radikální hnutí Tálibán, které se ujalo vlády, přetvořit zemi k obrazu svému. Stát se tak řídí přísným výkladem islámského práva, Tálibán se například chlubí, že vymýtil korupci. Afghánistán pak ostatní muslimské země kritizuje, že jejich režim není dostatečně islámský. Kábul chce proto vybudovat pravý islámský systém pro celý svět.

Mezi USA a Zelenským to skřípe, říká slavný novinář. Cestu Pelosiové na Tchaj-wan nechápe

4. srpna 2022 14:59

Mezi Spojenými státy a Ukrajinou nepanuje žádný harmonický vztah, naopak to mezi oběma stranami velmi skřípe. USA se navíc vlastní nerozvážností vedle Ruska vystavily i riziku útoku další supervelmoci – Číny. Takto čte události posledních dní respektovaný novinář a trojnásobný držitel Pulitzerovy ceny Thomas Friedman. Podle něj je iluzorní si myslet, že by Evropa Američanům proti Pekingu pomohla.

Pokrytecké celebrity? Káží o ekologickém přístupu, na krátké vzdálenosti létají v tryskáči

2. srpna 2022 00:41

Stalo se módou posledních let, že řada předních celebrit radí svým fanouškům, aby se chovali více ekologicky. Takové osobnosti ale často nejdou podporovatelům příkladem. Twitterový účet Celebrity Jets upozornil, že osobnosti jako herec Mark Wahlberg, režisér Steven Spielberg nebo rapper Jay-Z používají soukromé tryskáče i pro velmi krátké lety.