Po Edenu bych už možná nedokázal odejít, říká končící šéf marketingu Oktagonu MMA

Nikolas Pátek vedl tři roky marketing organizace Oktagon MMA

Po Edenu bych možná z Oktagonu nedokázal odejít, říká Nikolas Pátek

Tři roky, přes třicet velkých turnajů. A teď konec. Nikolas Pátek vedl od roku 2021 marketing organizace Oktagon MMA, ale od dubna už se vydává novou cestou. A to i přesto, že má před sebou česko-slovenský sportovní gigant doslova zlomové události. Nicméně na akci Oktagon 58 v pražském Edenu už dorazí jako fanoušek. „Když máte ten nejlepší produkt, tak to jde vlastně samo,“ hodnotí zpětně svou štaci pod žlutočernou značkou.

Byla to jízda, ale nyní je čas na nové výzvy. Tak lze popsat pracovní změnu, pro kterou se rozhodl Nikolas Pátek, který tři roky vedl marketing organizace Oktagon MMA. Značku si za tu dobu doslova zamiloval.

ČTĚTE TAKÉ: Rakiče jdu ulovit s radostí, říká Procházka. Na tréninku se motivuje hudbou z filmu Duna

„Oktagon není úplně typická firma, je to takový kočovný cirkus a netrávíte tam s lidmi čas jen v kanceláři, ale i během víkendů kvůli turnajům. A díky tomu si je zamilujete, protože je tam obrovský zápal. Nikde jsem to do té doby nezažil a nevím, jestli to ještě někdy zažiju,“ říká Pátek v rozhovoru pro CNN Prima NEWS.

Největší českou MMA organizaci poznal opravdu z blízka, co se týká jejího úspěchu, má jasno. Oktagonu se podařilo lidem zápasy novodobých gladiátorů správně přiblížit. „Je to tím, že Oktagon vždy uměl vytvořit příběhy… Není to jen bitka v kleci, je za tím filozofie přípravy, profesionality. A když už je potřeba ze sebe dostat agresi, tak to udělat při výkonu během daných minut,“ vysvětluje marketingový expert.

A jak se podle Pátka Oktagon za tři roky změnil? „Když jsem přišel, tak to byl takový punkový start-up, u kterého bylo třeba různé věci nastavit. Během těch tří let se to povedlo. A teď je potřeba, aby přišel jinak orientovaný leader. Já rád věci stavím do určité velikosti.“

Oktagon čeká 8. června mimořádný turnaj na fotbalovém stadionu Eden, kde bude zápasy v kleci sledovat téměř třicet tisíc diváků. Bývalý šéf marketingu si ale řekl, že musí odejít ještě před touto unikátní akcí. „Kdyby to bylo potom, tak bych možná nedokázal odejít. Už i teď to pro mě bylo možná nejtěžší rozhodnutí v životě,“ vysvětluje Pátek. „A když vím, že se na to budu moct dívat jako fanoušek… V podstatě na něco, co bylo vyprodané už za mě, tak je to v pohodě.“

Pod žlutočerným logem zažil mnoho opravdu silných momentů, které korunovala rozlučka na ostravském turnaji, kde mu promotéři poděkovali za odvedenou práci.

„Silným zážitkem byl i můj první turnaj, Oktagon 24 v Brně. A taky zápas Patrik Kincl vs. Karlos Vémola 2. Podle mě to bylo završení jedné éry česko-slovenského MMA. Odehrála se odveta a něco s tím podle mě umřelo, ale v tom pozitivním slova smyslu. Uzavřelo to podle mě obrovskou kapitolu a teď se to stane podle mě podruhé na Edenu. Možná ještě větším způsobem,“ odhaduje.

A jak náročné bylo úspěšně odpromovat právě turnaj 58, kde se odehraje odveta Karlos Vémola vs. Attila Végh 2? „Když máte ten nejlepší produkt, tak to jde vlastně samo,“ říká Pátek. I přesto se jedná o velmi nákladnou akci. „Pohledem marketingu, vyšší jednotky milionů.“

Na konci rozhovoru Pátek zmínil, že velkou akci na pražském Edenu Oktagon letos ještě trumfne. Dojde k tomu na turnaji s číslem 62 v německém Frankfurtu, kde se na fotbalový stadion vejde až 55 tisíc fanoušků.

Tagy:
Brno marketing Karlos Vémola Attila Végh Patrik Kincl OKTAGON MMA Nikolas Pátek