
Domácí
Zahraničí
USA
Byznys
Sport
Auto
marketing
Výpis příspěvků ke štítku „marketing“

Ministerstvo zdravotnictví hledá člověka, který má navrhnout komunikaci ke covidu
Politici už od jara mluví o tom, jak je během epidemie koronaviru potřeba dobře komunikovat kroky vlády, přísná opatření i strategii k očkování. Uplynulo tři čtvrtě roku od začátku epidemie a resort zdravotnictví vypsal výběrové řízení na post šéfa odboru komunikace s veřejností, který bude mít na starosti tvorbu a realizaci komunikační strategie ke covidu.

Havlíček kritizuje provakcinační kampaň: Obrázek s injekční stříkačkou mě vylekal
Ministerstvo zdravotnictví začalo s kampaní na podporu vakcíny proti koronaviru. Vizuál podle grafiků a odborníků na marketing vypadá spíše jako kampaň proti očkování. Inzerát ministerstva zdravotnictví zkritizoval i předseda vlády Andrej Babiš (ANO) či vicepremiér Karel Havlíček (za ANO). Druhý jmenovaný v nedělní Partii Terezie Tománkové na televizi CNN Prima NEWS dokonce uvedl, že ho obrázek s injekční stříkačkou vylekal.

Odpudivé, jako z minulého století. Ministerstvo to schytalo za kampaň na vakcínu
Ministerstvo zdravotnictví začíná s osvětou na podporu vakcíny proti koronaviru. Podle expertů ale resort šlápl hodně vedle. Vizuál podle odborníků na marketing a grafiků vypadá spíš jako kampaň proti očkování.

Fotbalový mistr světa Griezmann nebude kvůli Ujgurům propagovat čínské telefony Huawei
Fotbalový mistr světa Francouz Antoine Griezmann se rozhodl okamžitě ukončit komerční spolupráci s čínskou společností Huawei. Útočníkovi Barcelony vadí, že čínská vláda údajně používá vyspělé technologie této firmy k pronásledování Ujgurů. O svém kroku informoval Griezmann, jenž byl jednou z tváří Huawei od roku 2017, na Instagramu.

Nejlepší marketingová kampaň: Reakce na předražený e-shop pro dálniční známky
Soutěž EFFIE o nejefektivnější marketingové kampaně roku 2020 zná své vítěze. Grand Prix obdržel projekt #znamkamarada, který propagoval víkendový hackathon na e-shop pro dálniční známky. Upozornil mimo jiné na neefektivitu státní správy.

Konec prodavačů teplé vody? Kvalitní markeťák vás nápadem vyděsí k smrti, říká expert
Skutečný marketing musí stále vycházet z orientace na produkt. Pokud jen jinak skládáte stále stejná slovíčka, neděláte marketing, nýbrž krátkodobý hluk. „Jestliže vám poradenská firma pouze zopakuje trendy, bludy o mileniálech a buducnosti pracoviště, prodává jen teplou vodu,“ říká Milan Šemelák, zakladatel společnosti Unicorn Attacks, která propojuje zaběhnuté korporace s nově vznikajícími firmami.

Žabky ČSSD i náplasti lidovců. Strany prodávají vtipné věci, od e-shopů ale ustupují
Ještě před pár lety měla většina českých politických stran své e-shopy, kde si fanoušci partají mohli koupit reklamní předměty a suvenýry. Nyní už internetové obchody tolik „nefrčí“. Politici spíše rozdávají výrobky s logy stran zdarma v rámci předvolebních kampaní. Ve výjimečných případech jsou ale k sehnání vtipné věci. Kdo by nechtěl vyrazit k moři například v žabkách s logem ČSSD?

Sexismus? Audi se omluvilo za reklamu, na které se holčička s banánem opírá o auto
Audi se na Twitteru omluvilo za reklamní fotku, na které se holčička s banánem v ruce opírá o nový model auta. Německá značka obrázek v budoucnu už nebude používat. Některým kritikům se reklamní tah nelíbil, protože jim přišel sexistický. Jiní zase upozorňovali, že fotka nekoresponduje s dopravní bezpečností.

PODCAST Postřehy z redakce: Politické ideje vytlačuje politický marketing
Proč politické ideje stále častěji nahrazuje politický marketing? Je politické dělení na levici a pravici mrtvé? A opravdu se politické ovzduší v Česku od devadesátých let tak změnilo, nebo si to jen namlouváme skrz optiku sociálních sítí? Tyto i další otázky rozebírali ve čtvrtém díle podcastu Postřehy z redakce novináři ze CNN Prima NEWS.

Babiš má lži a marketing, my jsme roztříštění. Opozice vysvětluje nízké preference
Hnutí ANO dlouhodobě drtí opoziční strany v předvolebních průzkumech. Redakce CNN Prima NEWS se zeptala opozičních lídrů, v čem podle nich vězí, že nemůžou hnutí Andreje Babiše dotáhnout.

Koronavirus a Corona: Jak pandemie ovlivní budoucnost slavného piva?
Firma Grupo Modelo, která vyrábí mexické pivo Corona, vznikla v roce 1922. Korunka, jež zdobí etiketu a víčko nápoje, se objevila až v roce 1963. Tou dobou studovali virologové na jihu Británie nový vir. Jeho specifický povrch připomíná sluneční korónu, komentoval tvar nového patogenu časopis Nature. Příběhy viru a mexického piva se znovu proťaly o půl století později. Ovlivní koronavirová pandemie budoucnost značky jednoho z nejznámějších piv na světě?

Co děláme špatně? ptají se politici z ODS. O rady prosí na Facebooku
Politici ODS řeší, proč preference strany nerostou a kolísají mezi 10 až 14 procenty. Na Facebook začali umisťovat výzvy, ve kterých apelují na lidi, aby jim řekli, co ODS dělá špatně a co by měla změnit. Lidé v komentářích ODS nešetří.