CNN Prima News marketing

marketing

Výpis příspěvků ke štítku „marketing“

Z Pavla je loutkový prezident. Z Hradu byli odstraněni všichni srdcaři, míní Valeš

Petr Pavel může být jen loutkovým prezidentem, rozhodující je, kdo tahá za drátky. V pořadu 360° na CNN Prima NEWS to uvedl politolog Lukáš Valeš. Personální bouře na Hradě podle něj zasáhla především nejvlivnější členy týmu z předvolební kampaně, kteří mu v době klání o prezidentské křeslo byli nejblíže a „dělali pro něj srdcem“. Hostem pořadu byl také mluvčí bývalé hlavy státu Miloše Zemana Jiří Ovčáček. Ten odstupující členy týmu vnímá jako marketingové experty, ale ne politicky zběhlé odborníky.

Harry se v novém dokumentu opět obul do své rodiny. Dělá chybu, neví, co chce, říká Svoboda

Nový dokument prince Harryho se soustředí hlavně na sportovní událost Invictus Games, přesto si neodpustil rýpnutí do královské rodiny, od které se mu prý nedostalo dostatečné podpory po jeho návratu z Afghánistánu. Podle bývalého ministra zahraničních věcí Cyrila Svobody se jedná zejména o marketingový tah, ale i o projev slabosti. Totéž si myslí i historik Martin Kovář. Jak uvedl pro CNN Prima NEWS, vévoda ze Sussexu si díky tomu snadno přišel na desítky milionů dolarů.

Expert: Dramatičtí poslanci. Kupují spacáky a loučí se s rodinami, jsou to slovní hýřilové

Poslanci jsou dramatičtí – kupují si energeťáky, spacáky, loučí se s rodinami. Za úsporný balíček chtějí vlastně padnout. V pořadu 360° na CNN Prima NEWS to uvedl odborník na politický marketing Oto Klempíř. Doplnil však, že vystoupení politiků ve Sněmovně nedokázal dlouho poslouchat. „Hovořit mohou deset hodin – a za tu dobu řeknou 90 tisíc slov. Jsou marnotratní slovní hýřilové,“ podotkl.

Experti o vládě: Škrty zpatlala na poslední chvíli. Je to guláš, lidi zírají a nevědí

Rezignace vlády na porozumění běžného občana je ohromující. Poradci NERV hovoří moudře o tom, co se má dělat a lidi čumí a nevědí, co jim říkají. V pořadu 360° na CNN Prima NEWS takto zhodnotil představení konsolidačního balíčku odborník na politický marketing Oto Klempíř. S kritikou souhlasili i reportér Seznam Zpráv Václav Dolejší a šéfredaktor Týdeníku Echo Dalibor Balšínek. Podle nich kabinet Petra Fialy (ODS) zpatlal úsporná opatření na poslední chvíli a vznikl z nich guláš.

GLOSA: Jak babičkově motorkový Petr Pavel pověsil sám sebe na zeď

Petr Pavel je především marketingovým prezidentem. A protože národ (a filatelista Ivan Bartoš v SMS) chtěl, aby byl Pavel na známce, je Pavel na známce. I když sám Pavel fakt nechtěl! V „českomotorkové“, „babičkově malinovkové“, „hřibově pravé“ a všech dalších zajímavých kreativních vlasteneckých slovnohříčkových barvách, které vás napadnou, když to přeženete s microdosingem LSD, který je u mladých markeťáků dost populární.

Babišovi marketéři proti sobě. Po Prchalovi míří na Slovensko i Hanč, pomůže expremiérovi

Marketingový expert Marek Hanč, který se léta podílel na kampani expremiéra Andreje Babiše (ANO) a jeho hnutí, má novou práci. Stejně jako jeho bývalý kolega a odborník na sociální sítě Marek Prchal míří na Slovensko. Hanč se spojil se stranou Hlas-SD bývalého slovenského předsedy vlády Petera Pellegriniho. CNN Prima NEWS to potvrdila mluvčí strany Patrícia Medveď Macíková. S Prchalem, který navázal spolupráci se stranou Svoboda a Solidarita (SASKA), si tak bude konkurovat.

Prima posiluje v on-line světě. Získala 80 procent mediálního zastupitelství Impression Media

Skupina Prima dokončila akvizici s mediální skupinou Media Bohemia a nově drží 80procentní podíl v on-line mediálním zastupitelství Impression Media. Jedná se o strategický krok, kterým významně posílí Media Club na poli on-line a programatické reklamy. Impression Media zastupuje více než 153 webů ze všech segmentů, které měsíčně osloví přes 6,6 milionu uživatelů na českém trhu. Řadí se tak mezi tři nejsilnější hráče v segmentu on-line reklamy. Do on-line redakce skupiny Prima se nově zařadí několik dalších populárních webů.

Expert: Kaiser Andrej diskuzi v ANO nepřipouští. V boji o Hrad by prohrál i s mluvícím kýblem

Kaiser Andrej I., to je muž, který z principu nepřipustí žádnou diskuzi. Je to chlap, který rozkazuje. Tak v pořadu 360° na CNN Prima NEWS popisoval šéfa hnutí ANO Andreje Babiše odborník na politický marketing Oto Klempíř. Prohlásil, že je mužem druhého kola prezidentských voleb, který by prohrál i s mluvícím kýblem. „To, co předvedl, bylo zoufalství,“ dodal. Kritikou nešetřili ani komentátoři Petros Michopulos a Martin Komárek.

Jirák: Pavla v kampani formoval tým. I Babiš je marketingový produkt, ale hůř tvarovatelný

Petr Pavel není tak autentický, jak se mnohým podporovatelům může zdát, domnívá se mediální teoretik Jan Jirák. Marketingový tým zvoleného prezidenta ho měl formovat k tomu, aby byl přijatelný pro více voličů. Na umělém vytváření image kandidátů však odborník na mediální komunikaci nespatřuje nic zvláštního. Poražený Andrej Babiš (ANO) podle něj v kampani vystupoval více jako „on sám“, je totiž hůře tvarovatelný. Nicméně i on podle Jiráka vznikl jako „marketingový produkt“.