TERIBEAR rozhýbal více než 23 000 lidí, 10 milionů korun pomůže opuštěným dětem.

Sedmý ročník charitativního happeningu Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem - powered by ŠKODA AUTO, byl ukončen v pondělí, 27. září, trval celých 11 dní. Kvůli nejistotě, která byla spojena s možností konání hromadných akcí, měl letos happening virtuální podobu. Výjimkou byl první, startovní, den, který se uskutečnil na Letné a umožnil tak připomenout si atmosféru předchozích ročníků. Dále už ale happening pokračoval po celé České republice a p?

„Jsem ráda, že letošní ročník, jsme měli možnost odstartovat na Letné a zase se po dlouhé době společně sejít a udělat něco dobrého pro sebe i pro druhé. Lidé se zapojovali po celé republice, a dokonce i v zahraničí. Kilometry připisovali na procházkách, cestou do práce nebo při cyklo výletě s vědomím toho, že každý jejich krok či kilometr pomůže. Těší mě a mile překvapuje, kolika lidem není lhostejný mnohdy smutný osud druhých. Přesvědčujeme se o tom každý rok a vám všem patří velký dík," říká patronka akce, Tereza Maxová.

TERIBEAR překonal hranice

Největší počet Terimetrů, celkem 704, připsal svým pohybem Milan Holuška, který se umístil na celkové první příčce a obsadil tedy i první místo v kategorii v muži. V kategorii ženy nasbírala nejvíce Terimetrů (551) Marcela Kilarská a celkově tak obsadila třetí místo. V dětské kategorii připsal 254 Terimetrů Oliver Hanefl, který byl následován hned třemi mladými slečnami s příjmením Sekowská, kterými jsou Beatrica, Frederika a Henrika. I v letošním roce se mohly zapojit firemní a rodinné týmy, první místo obsadil tým MP Praha s 22 113 Terimetry. V rodinných týmech byli nejpilnější Krocíci (1578 Terimetrů). 1 Terimetr odpovídá jednomu kilometru zdolaném chůzí či během a nebo 5 kilometrům ujetým na kole či elektrokole. Z finálního leaderboardu je patrné, že virtuální happening opět podpořili i ti, kteří se pravidelně zapojovali do předešlých ročníků akce. Ovšem nejenom oni, díky bezlimitnosti se happening odehrával ve všech regionech České republiky a do pomoci pro TERIBEARa se nadšeně zapojili také lidé z 35 zemí.

Firemní týmy sestavili i partneři akce

Stejně jako každý rok, byla i letos možnost zapojit se do happeningu společně pod hlavičkou firemního týmu. Svými kilometry pro dobrou věc tak přispěl i generální partner ŠKODA AUTO a mediální partner, mediální skupina MAFRA. Maren Gräf, členka představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Řízení lidských zdrojů, říká:„Charitativní projekt TERIBEAR nám i v tomto roce připomněl, co je možné, když se věcí chopíme společně: ráda bych poděkovala všem sportovkyním a sportovcům, kteří s velkým osobním nasazením nasbírali mnoho kilometrů pro dobrou věc, a také všem partnerům projektu za jejich štědré dary. Je pro nás velkým potěšením, že můžeme takto nekomplikovaným a přímým způsobem pomoci znevýhodněným dětem." Do akce se aktivně zapojil také další partner happeningu: „Mám radost, že i letos se lidé dokázali semknout k mimořádným výkonům pro dobrou věc a cílovou částku se podařilo vybrat neuvěřitelně rychle. V tomto případě platí víc než kdy jindy, že není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. Pro mne jsou však vítězi všichni - každý, kdo se rozhodl hýbat s Teribearem a přispět svými terimetry k lepší budoucnosti těch, kteří v životě neměli tolik štěstí. Jsem hrdá, že mezi nimi nechyběl ani tým mediální skupiny Mafra,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA.

O AKCI

Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem - powered by ŠKODA AUTO je virtuální obdobou tradiční sportovně – charitativní akce TERIBEAR hýbe Prahou. Je určena všem, kdo chtějí pohybem pomoci znevýhodněným dětem. Tento formát vznikl v reakci na loňskou mimořádnou situaci poznamenanou pandemií COVID-19. Aby se happening mohl opět bezpečně realizovat i v tomto roce, rozhodla se Nadace Terezy Maxové dětem zachovat jeho převážně virtuální podobu i letos.

Více informací naleznete na www.teribear.cz