Domů reklama

reklama

Výpis příspěvků ke štítku „reklama“

Slovenští politici pálí do médií. Za cílené příspěvky zaplatili nejvíce ve střední Evropě

Vlády na Slovensku a Maďarsku platí za větší dosah příspěvků, které útočí na média. Informoval o tom slovenský server Aktuality.sk, který zmapoval tisíce příspěvků na Facebooku i Instagramu. Nejvíc oběma těmto platformám ve srovnání zemí V4 zaplatili členové vlády na Slovensku a v Maďarsku, Česko a Polsko cílily na média v placených příspěvcích výrazně méně.

Herečka Freimanová o honorářích: Brala víc než starší kolegové, nabídku z Hollywoodu odmítla

Veronika Freimanová, která v těchto dnech oslavila 70. narozeniny, patřila k nejkrásnějším českým herečkám. Ani s přibývajícími lety neztrácí půvab a šarm a je důkazem toho, že věk je pouze číslo. Vypadá stále báječně a energie má na rozdávání. Zatímco v prvním manželství se spálila, v tom druhém je šťastná a spokojená. Jaké je její soukromí?

Trump hrozí Evropě cly. Pokuta pro Google podle něj dusí „brilantní“ americkou vynalézavost

Donald Trump vyhrožuje Evropě pokračováním celní války a zavedením dalších cel, která by podle něj narovnala tržní podmínky. Důvodem je rozhodnutí Evropské komise, jež v pátek uvalila na společnost Google pokutu ve výši 2,95 miliardy eur (téměř 74 miliard korun). Pokutu zkritizovali také zástupci samotné společnosti. Jak by případná odveta USA mohla vypadat?

Značky, které mluví hlasem spotřebitelů. Společnost P&G vytváří komunikaci založenou na každodenních zkušenostech

„Chceme, aby naši zákazníci vnímali naše produkty jako řešení, která jim skutečně pomáhají. Je důležité, aby měli pocit, že naše produkty jsou určeny speciálně pro ně. To umožňuje našim značkám mluvit hlasem svých uživatelů, což dodává autenticitu a buduje důvěru,“ říká Barbara Piłat, Senior Brand Director ve společnosti P&G. Jak tvrdí, navázání spojení s publikem je základem efektivní komunikace.

Facebook a Instagram končí v Evropě s politickou reklamou. Důvodem má být unijní regulace

Americká technologická společnost Meta Platforms přestane od října letošního roku na území Evropské unie na svých platformách umožňovat politickou reklamu. Firma provozující sociální sítě Instagram a Facebook nebo on-line komunikátor WhatsApp zdůvodňuje krok právní nejistotou spojenou s novou unijní legislativou o transparentnosti a cílení politické reklamy (TTPA), která začne platit 10. října. Firma to v pátek uvedla na webu.

Realitní makléř s vlastním AI avatarem? Podívejte se, jak funguje prodej budoucnosti

Prodej nemovitosti nemusí být dřina plná stresu a nejistot. Díky umělé inteligenci můžete svou nemovitost představit v tom nejlepším světle a oslovit více potenciálních zájemců. Od vylepšených fotografií přes promyšlené texty až po chytré reklamy – moderní technologie nabízí nástroje, které běžný inzerát promění v lákadlo. Jak to celé funguje a proč byste AI měli využít i vy už více Tomáš Kučera, realitní makléř a spolumoderátor pořadu Klíč k bydlení na CNN Prima NEWS.