
Domácí
Zahraničí
USA
Byznys
Sport
Auto
reklama
Výpis příspěvků ke štítku „reklama“

Zneužití registračního systému na testy? Informace prý dostávají reklamní společnosti
Centrální rezervační systém pro objednávání na antigenní testování posílá část informací o uživatelích také reklamním společnostem. Zjistil to web iRozhlas. Stejná firma bude dodávat i objednávkový registr pro očkování proti koronaviru. Podle ministerstva zdravotnictví však žádný únik dat nehrozí.

Spot k očkovací kampani je špatný, tvrdí olomoučtí lékaři. Natočili vlastní video
Vláda na podporu vakcinace nechala natočit spot, který má lidi pomoci přesvědčit, aby se nechali očkovat. Podle odborníků se však příliš nepovedl, jelikož neodpovídá na základní otázky týkající se očkování. Olomoučtí lékaři dokonce reagovali tím, že natočili vlastní video.

Fotbalový mistr světa Griezmann nebude kvůli Ujgurům propagovat čínské telefony Huawei
Fotbalový mistr světa Francouz Antoine Griezmann se rozhodl okamžitě ukončit komerční spolupráci s čínskou společností Huawei. Útočníkovi Barcelony vadí, že čínská vláda údajně používá vyspělé technologie této firmy k pronásledování Ujgurů. O svém kroku informoval Griezmann, jenž byl jednou z tváří Huawei od roku 2017, na Instagramu.

Nejlepší marketingová kampaň: Reakce na předražený e-shop pro dálniční známky
Soutěž EFFIE o nejefektivnější marketingové kampaně roku 2020 zná své vítěze. Grand Prix obdržel projekt #znamkamarada, který propagoval víkendový hackathon na e-shop pro dálniční známky. Upozornil mimo jiné na neefektivitu státní správy.

Konec prodavačů teplé vody? Kvalitní markeťák vás nápadem vyděsí k smrti, říká expert
Skutečný marketing musí stále vycházet z orientace na produkt. Pokud jen jinak skládáte stále stejná slovíčka, neděláte marketing, nýbrž krátkodobý hluk. „Jestliže vám poradenská firma pouze zopakuje trendy, bludy o mileniálech a buducnosti pracoviště, prodává jen teplou vodu,“ říká Milan Šemelák, zakladatel společnosti Unicorn Attacks, která propojuje zaběhnuté korporace s nově vznikajícími firmami.

Instagram přinutí vlivné uživatele sdělovat, kdo je platí
Společnost Instagram ve Velké Británii přistoupila na změnu podmínek, jimiž své vlivné uživatele přinutí, aby podrobněji sdělovali, kdo je platí. Oznámil to v pátek britský regulační úřad CMA.

Facebook přitvrzuje v boji proti dezinformacím. Zakáže politické reklamy
Facebook zintenzivňuje opatření v boji proti dezinformacím na svých platformách zákazem politických reklam, které budou poukazovat na nezákonnost amerických voleb. Nová pravidla přicházejí poté, co prezident Trump zpochybnil hlasování prostřednictvím korespondenčních lístků. Informoval o tom web Deutsche Welle.

Federer se už letos na kurty nevrátí. Fanoušky baví alespoň zpěvem v reklamě
Je jisté, že do konce roku se Roger Federer na tenisových kurtech neobjeví. Ovšem z povědomí fanoušků se rozhodně nevytrácí. Například teď o sobě dal 39letý Švýcar vědět prostřednictvím reklamy, ve které se pokusil demonstrovat své pěvecké vlohy. A nebylo to poprvé.

Reklama na sexuální pomůcky na dresy nesmí. FC Emmen má zakázáno propagovat sponzora
Už se těšili, jak si každou sezonu přijdou na půl milionu eur (přibližně 13,4 milionu korun). Fotbalový klub Emmen z nizozemské nejvyšší soutěže Eredivisie se dohodl na partnerství se společností EasyToys vyrábějící sexuální pomůcky. Dostanou však danou sumu v případě, že nemohou firmu propagovat na svých dresech? Spolupráce se ani trochu nelíbí Nizozemskému fotbalovému svazu (KNVB).

Jak by se měl chovat správný influencer ve vztahu k reklamě? Odpovídal i Johny Machette
V současnosti je velmi rozšířený typ reklamy na internetu skrze vlivné osobnosti, influencery. Každou takovou spolupráci je ale potřeba přiznat. Jinak se totiž jedná o nelegální skrytou reklamu. Za účelem osvěty proto vznikl kodex influencera, za kterým stojí Platforma profesionální komunikace. Představení kodexu i iniciativy Férový influencer si můžete pustit ve videu v článku.

Facebook zakáže týden před volbami v USA vytváření nových politických reklam
Technologická společnost Facebook dva měsíce před vyvrcholením souboje o Bílý dům oznámila nové kroky, jejichž cílem je omezit šíření dezinformací v průběhu amerických voleb. Provozovatelé největší sociální sítě světa mimo jiné avizovali, že v týdnu před volbami nebudou přijímat nové reklamy s politickou tematikou.

KFC upouští od reklamy s olizováním prstů. Slogan se kvůli koronaviru nehodí
Americký řetězec KFC dočasně přestal používat svůj známý slogan „It’s finger lickin’ good“ (Tak dobré, že si olizujete prsty; pozn. red.). Jeden z nejznámějších fast foodů na světě tak reaguje na probíhající pandemii koronaviru, při které je olizování prstů nežádoucí. Firma však počítá s tím, že se s kultovním sloganem neloučí na dobro.