CNN Prima News reklama

reklama

Výpis příspěvků ke štítku „reklama“

Media Club zavádí novinky. Do kampaní zapojí umělou inteligenci a mění i cílovou skupinu

Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2024. Media Club je stabilní jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy s podílem sledovanosti 37 %, podílem poslechu 41 % a zasáhne přes 6,3 milionu reálných uživatelů. Příští rok staví obchodní politiku hned na třech klíčových pilířích – efektivitě, inovaci a inflaci. První inovativní novinkou bude zapojení umělé inteligence při plánování kampaní. Media Club zavádí také novou cílovou skupinu, dospělí 18–69 let. Průměrná míra inflace pro televizní reklamu pro rok 2024 je na úrovni 22 %, pro rádiovou reklamu na úrovni 7 %. V on-line bude inflace u vybraných formátů mezi 5 a 20 %.

Firmy čím dál častěji využívají služby mediálních agentur

V dnešním rychle se měnícím světě reklamy je důležité držet krok s aktuálními trendy a inovacemi. Řada firem proto čím dál častěji využívá mediální agentury, které se specializují na sledování nových technologií a postupů, jež mohou zvýšit účinnost reklamních kampaní. Specializované společnosti, jako je například mediální agentura Redbox media, mají přístup k nejnovějším nástrojům a analytickým datům, jež využívají k vylepšování strategií a ke zvyšování efektivity reklamy. S jejich pomocí budete mít jistotu, že vaše reklamní kampaně budou pro vaši cílovou skupinu moderní, inovativní a relevantní.

Pekarová tepe Schillerovou: Vytvořila ministerstvo pro zájmy Agrofertu, Babiš si není rovnější

Do opozičního hnutí ANO se strefují vládní politici kvůli kauze Čapího hnízda. Tentokrát jde o kauzy možné fiktivní reklamy, za kterou by měl koncern Agrofert doplatit na daních okolo 1,2 milionu korun. Pravomocné rozhodnutí potvrdil pro CNN Prima NEWS mluvčí Finanční správy Tomáš Weiss. Podle Markéty Pekarové Adamové (TOP 09) se ukazuje, že v minulém volební období vytvořila tehdejší Babišova vláda ministerstvo pro zájmy Agrofertu. Předseda Pirátů Ivan Bartoš se podivuje, proč v podobném duchu nerozhodl berňák ještě pod vedením Aleny Schillerové (ANO) na ministerstvu financí.

Svět pana Vajíčka. V totalitní reklamě se princezny budily kvůli losování, hrál v ní i Werich

Zpětně někdy působí naivně a směšně, v časech centrálně řízené ekonomiky vlastně i zbytečně. Přesto nás reklama z éry socialistického režimu ovlivňuje dodnes, v některých případech dokonce může sloužit jako vzor. Tvrdí to historici Lucie Česálková s Ondřejem Táborským, kteří o ní napsali knihu. V rozhovoru pro CNN Prima NEWS připouštějí, že občas dělala bizarní dojem, jako když radila „řekněte své ženě, zeleninu denně“. Měla ale i své poklady, na nichž se podíleli Jan Werich s Miroslavem Horníčkem. Od nich měla úroveň i propagace Tukového průmyslu.

Chcete mít reklamu v televizi? Využijte zprostředkovatele

Pokud jste podnikatel nebo vlastníte firmu, pravděpodobně jste se už setkali s výzvou, jak efektivně propagovat své produkty či služby. V dnešní době je klíčové využívat různé marketingové kanály a správně oslovovat cílovou skupinu. Nejen s tím vám může pomoci mediální agentura. Jednou z těchto mediálních agentur, která posune vaše podnikání na novou úroveň, je mediální agentura Redbox media.

Zrušený odlet, problémy v hotelu, chybějící pas. Co dělat, aby se zájezd nezměnil v peklo?

Kdo vsází na cestovní kanceláře, očekává, že nebude muset na dovolené ani hnout prstem. Ne vždy se ale zájezdy odehrají podle původních představ – stačí nešťastný souběh několika lidských chyb, špetka náhody a oheň je na střeše. Na co si dát pozor před odletem do zahraničí, komu se ozvat v případě problémů s dopravou a na co má zákazník nárok, když dojde k náhlé změně hotelu? Zeptali jsme se zástupců cestovek.