Domů reklama

reklama

Výpis příspěvků ke štítku „reklama“

Značky, které mluví hlasem spotřebitelů. Společnost P&G vytváří komunikaci založenou na každodenních zkušenostech

„Chceme, aby naši zákazníci vnímali naše produkty jako řešení, která jim skutečně pomáhají. Je důležité, aby měli pocit, že naše produkty jsou určeny speciálně pro ně. To umožňuje našim značkám mluvit hlasem svých uživatelů, což dodává autenticitu a buduje důvěru,“ říká Barbara Piłat, Senior Brand Director ve společnosti P&G. Jak tvrdí, navázání spojení s publikem je základem efektivní komunikace.

Facebook a Instagram končí v Evropě s politickou reklamou. Důvodem má být unijní regulace

Americká technologická společnost Meta Platforms přestane od října letošního roku na území Evropské unie na svých platformách umožňovat politickou reklamu. Firma provozující sociální sítě Instagram a Facebook nebo on-line komunikátor WhatsApp zdůvodňuje krok právní nejistotou spojenou s novou unijní legislativou o transparentnosti a cílení politické reklamy (TTPA), která začne platit 10. října. Firma to v pátek uvedla na webu.

Realitní makléř s vlastním AI avatarem? Podívejte se, jak funguje prodej budoucnosti

Prodej nemovitosti nemusí být dřina plná stresu a nejistot. Díky umělé inteligenci můžete svou nemovitost představit v tom nejlepším světle a oslovit více potenciálních zájemců. Od vylepšených fotografií přes promyšlené texty až po chytré reklamy – moderní technologie nabízí nástroje, které běžný inzerát promění v lákadlo. Jak to celé funguje a proč byste AI měli využít i vy už více Tomáš Kučera, realitní makléř a spolumoderátor pořadu Klíč k bydlení na CNN Prima NEWS.

Omezení reklamy na hazard? Kluby se bouří. Zas bude pláč v médiích, rýpli si zastánci zákona

Omezit reklamu na hazard a dostat ji přes den z vysílání rozhlasu a televize, a to včetně sponzorování sportovních přenosů. S takovým pozměňovacím návrhem přišel vládní poslanec Vladimír Balaš (STAN), který ho vložil do novely řešící zákaz prodeje a podávání energetických nápojů dětem. Proti jeho nápadu velmi hlasitě protestují sázkové společnosti, podle kterých by ohrozil financování velkých i malých sportovních klubů. Negativně se staví i Institut pro regulaci hazardních her, který na Úřadu vlády vyjednává účinnější opatření.

Stát chce regulovat influencery s velkým dosahem. Podle politiků mají mnozí vliv jako TV

Aktualizováno

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání začíná regulovat i influencery a tvůrce na sociálních sítích. Budou muset dodržovat pravidla podobně jako televize. Rada jim však prý jasně nedefinovala pravidla registrace. Podle ministerstva kultury se ještě stále upravují, ale již nyní se mluví o tom, že půjde o povinnost pro tvůrce s velkým dosahem.

Mladíci s falešným Janem Krausem okradli v Praze rodinu o miliony. Ta si je stačila vyfotit

Tři mladíci připravili rodinu z Prahy o miliony korun. Pomocí falešné reklamy s oblíbeným hercem a moderátorem Janem Krausem je nalákali k investování. První obchod proběhl s výnosem, a proto muž přesvědčil i další členy rodiny. Miliony korun, které převzali na ulici kurýři, už ale rodina nikdy neviděla. Oklamaní si při předávce peněz kurýry alespoň vyfotili.