Slovenští politici pálí do médií. Za cílené příspěvky zaplatili nejvíce ve střední Evropě
Vlády na Slovensku a Maďarsku platí za větší dosah příspěvků, které útočí na média. Informoval o tom slovenský server Aktuality.sk, který zmapoval tisíce příspěvků na Facebooku i Instagramu. Nejvíc oběma těmto platformám ve srovnání zemí V4 zaplatili členové vlády na Slovensku a v Maďarsku, Česko a Polsko cílily na média v placených příspěvcích výrazně méně.
Facebook a Instagram končí v Evropě s politickou reklamou. Důvodem má být unijní regulace
Americká technologická společnost Meta Platforms přestane od října letošního roku na území Evropské unie na svých platformách umožňovat politickou reklamu. Firma provozující sociální sítě Instagram a Facebook nebo on-line komunikátor WhatsApp zdůvodňuje krok právní nejistotou spojenou s novou unijní legislativou o transparentnosti a cílení politické reklamy (TTPA), která začne platit 10. října. Firma to v pátek uvedla na webu.
Realitní makléř s vlastním AI avatarem? Podívejte se, jak funguje prodej budoucnosti
Prodej nemovitosti nemusí být dřina plná stresu a nejistot. Díky umělé inteligenci můžete svou nemovitost představit v tom nejlepším světle a oslovit více potenciálních zájemců. Od vylepšených fotografií přes promyšlené texty až po chytré reklamy – moderní technologie nabízí nástroje, které běžný inzerát promění v lákadlo. Jak to celé funguje a proč byste AI měli využít i vy už více Tomáš Kučera, realitní makléř a spolumoderátor pořadu Klíč k bydlení na CNN Prima NEWS.
Meta zpeněžuje WhatsApp: reklamy míří do sekce Status
WhatsApp zavádí první reklamy ve své aplikaci. Objevit se mají v sekci Status, tedy veřejných stavových aktualizacích, které mizí po 24 hodinách. Společnost Meta tím testuje nový způsob, jak monetizovat jednu z nejpoužívanějších komunikačních platforem na světě.