První pojišťovací služba, která srovná nabídky všech typů pojištění. Jako jediná srovná online také nabídky životního pojištění a ukáže klientovi reálné nabídky několika pojišťoven. Pomůže mu se lépe zorientovat v nabídkách jednotlivých pojišťoven. V mnoha případech díky RIXO.cz klient za dobu trvání pojištění ušetří až desetitisíce.
Češi se zatím naučili řešit online cestovní pojištění a autopojištění. Jiné typy pojistek řeší spíše s pojišťovacím agentem nebo na přepážce v pojišťovně. V RIXO.cz lidem ukazujeme, že všechna pojištění jde vyřešit přes internet. Novinkou je online srovnání životního pojištění, kdy služba jako první na trhu nabízí srovnání nabídek od několika pojišťoven.
„Od roku 2018 pracuje 25členný vývojový tým na vlastní technologii, díky které jsme již nyní schopni automatizovat procesy v pojišťovnictví a klientovi nabídnout sjednání pojištění zcela online cestou. Pomůžeme mu správně nastavit pojistné krytí a následně zobrazíme pro něj ty nejvýhodnější nabídky, které mezi sebou navíc přehledně srovnáme,“vysvětluje Martin Ždímal, technický a produktový ředitel RIXO.cz.
RIXO.cz vyvinulo platformu, která umí jako jediná na trhu dle profilu klienta doporučit, jaké rizika potřebuje pojistit. „Využíváme široké produktové know-how a scoringový nástroj, abychom klientovi navrhli optimální krytí. Následně se online ptáme jednotlivých pojišťoven na konkrétní nabídky, které díky našemu vlastnímu produktovému katalogu porovnáváme mezi sebou a ihned je online ukážeme klientovi,“ dodává Martin Ždímal.
Proč by si měl klient srovnat životní pojištění?
Málokdo ví, že při obdobném pojistném krytí může klient od několika pojišťoven dostat cenově odlišnou nabídku životního pojištění, a to může výrazně zasáhnout do rodinného rozpočtu. Úspora i několik stovek korun měsíčně je u tohoto typu pojištění velmi podstatná, vzhledem k tomu, že se sjednává na dlouhou dobu. Za dvacet let tak může klient zbytečně zaplatit i několik desítek tisíc korun.
„Doposud neměl klient o cenách životního pojištění přehled a velmi těžko se k nim dostával. Když si chtěl sám srovnat nabídky, musel rovnou do pojišťoven nebo za poradci. Což byl běh na dlouhou trať. My jsme se to rozhodli změnit a díky pokročilé technologii nabízíme klientům online nabídky životního pojištění od několika předních českých pojišťoven,“ říká Martin Ždímal.
Srovnání autopojištění do 3 minut
RIXO.cz se snaží klientům maximálně usnadnit sjednání pojištění. Například u srovnání povinného ručení a havarijního pojištění stačí, když zadá registrační značku a služba vyplní technické údaje o vozidle sama. Zákazník je tak nemusí složitě hledat v technickém průkazu. Poté stačí zadat jen několik základních údajů o sobě, kvůli bonusům, a v RIXO.cz mu zobrazíme šest nabídek přehledně seřazených vedle sebe od té nejvýhodnější (poměr cena/výkon) až po nejlevnější. Pokud se pro jednu rozhodne, stačí, když klikne na tlačítko „Mám zájem“ a smlouva mu automaticky dorazí do mailu.
Kontrola smluv
RIXO.cz se kromě srovnávání všech typů pojištění zaměřuje také na kontrolu již stávajících smluv klientů. „Díky pokročilé technologii umíme přečíst všechny pojistné smlouvy, které jsou na trhua klientovi říct, zda je správně pojištěný, nebo by bylo lepší si pojištění upravit, případně sjednat nové a výhodnější,“dodává Martin Ždímal.
Celý proces je přitom velmi jednoduchý. Stačí jen, když si klient založí účet, pomocí mobilního telefonu pojistné smlouvy vyfotí a do účtu nahraje. Pokud smlouvu doma nemá, RIXO.cz si na základě plné moci smlouvy z pojišťovny vyžádá samo.