Skupina Prima se se svou agenturou Solootions spojila s Dáme jídlo, platformou v oblasti rozvozu jídla a quick commerce. Ta spolupracuje s více než 6000 restauracemi a obchody už ve 170 obcích po celé republice. Propojení se skupinou Prima a webovým online magazínem Prima FRESH nabízí čtenářům jedinečné recenze restaurací či bister z Dáme jídlo.
Na webových stránkách a v aplikaci Dáme jídlo najdou milovníci dobré gastronomie nově sekci Dáme FRESH restaurace, ve které redakce Prima FRESH doporučuje ty nejzajímavější vybrané restaurace a bistra, které jsou zárukou opravdového kulinářského zážitku. Ke každému podniku jsou připraveny podrobné recenze – čtenáři se tedy mohou dozvědět, jaká byla rychlost dodání, jestli dovezené jídlo vypadalo stejně jako na obrázku a jaká byla výsledná chuť. Kromě pizzy, burgerů a asijských jídel nechybí ani klasika – česká kuchyně, která nevyniká svou lehkou přípravou, zato ji všichni milují, a právě proto pohodlnost v objednání z portálu Dáme jídlo může hrát prim.
„Nabídku máme velmi pestrou. Kromě populárního rozvozu pizzy, sushi a rychlého občerstvení nabízíme též špičkové restaurace, kavárny a bistra, ze kterých si mohou naši zákazníci dopřát dokonalý gastronomický zážitek. Není tak problém s minimem úsilí zajistit opravdovou hostinu, a zároveň ušetřit drahocenný čas. Vítáme tedy spolupráci s agenturou Solootions, díky které si lidé na webu Prima FRESH mohou pročíst představení vybraných zajímavých podniků na naší platformě a inspirovat se k ochutnání nových pokrmů nebo vyzkoušení nových restaurací,“ říká Břetislav Stromko, ředitel marketingu Dáme jídlo.
„Přes minulý rok jsem sám velice často využíval služeb dovozů jídel, a mohl tak otestovat kvalitu rozvážkových služeb i jednotlivých restaurací, proto věřím, že spolupráce naší agentury Solootions a portálu Dáme jídlo usnadní lidem orientaci při výběru jídel. Na webu Prima FRESH se nyní každý může inspirovat našimi prověřenými tipy a objednat si hostinu domů, bez práce. Zatím zde najdete tipy na skvělá místa v Praze a v Brně, ale další města budeme postupně rozšiřovat,“ doplňuje Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a agentury Solootions.