Poslední letošní měsíc opět meziročně rostla sledovanost skupiny Prima i jejího obchodního zastupitelství Media Club. Media Club znovu zvítězil nad ostatními komerčními skupinami a dosáhl celodenní share 32,47 % a téměř totožný prime time share (32,46 %) ve strategické cílové skupině 15–69 let. Skupina Prima měla celodenní share 23,08 % (meziroční nárůst o 0,97 p. b.) a prime time share 24,42 % (meziroční nárůst o 0,69 p. b.) v CS 15–69 let. Úspěšně rok završila
V prosinci se opět stal nejsledovanějším pořadem seriál Slunečná. Nejsledovanější epizodu v úterý 15. prosince vidělo 1 423 000 diváků v CS 15+, share 31,72 %. Druhým nejsledovanějším seriálem byly Sestřičky, které 7. prosince zhlédlo 800 000 diváků (share 19,23 %) v CS 15+. Mezi filmy vévodila pohádka S čerty nejsou žerty, kterou si na svátek sv. Štěpána nenechalo ujít 1 074 000 diváků (share 21,94 %) v CS 15+.
V prosinci se dařilo také tematickým kanálům Prima MAX a Prima KRIMI. Filmový kanál dosáhl celodenního 3,22 % (meziroční nárůst o 0,46 p. b.) v CS 15–69 let. Stanice Prima KRIMI dosáhla celodenního share 2,88 % (meziroční nárůst o 0,55 p. b.) v CS 15+ a 2,77 % (meziroční nárůst o 0,55 p. b.) v CS 15–69 let.
Rekordní návštěvnosti měly v prosinci také weby Prima FRESH – 1 907 000 reálných uživatelů (meziroční nárůst návštěvnosti o 59 %) – a Autosalon.tv se 714 293 reálných uživatelů (meziroční nárůst návštěvnosti o 63 %). Mezi nejsledovanější pořady v iPrima videoarchivu se řadila Slunečná s 1 720 837 video views, dále Sestřičky a Prostřeno!, nejsledovanějším filmem v online rozhraní byla taktéž pohádka S čerty nejsou žerty.
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 4. ledna 2021; Media Club nově počítán včetně Atmedia a AMC Networks; NetMonitor prosinec 2021, celkový zásah v populaci 10+ spočten podle E. J. Sainsburyho.
Zdroj: FTV Prima, spol. s r.o.