
Káva závratně zdražuje, kilo stojí až pětistovku. Část obchodníků krizi zneužívá, tvrdí expert
Na týdenní test jsme měli k dispozici nejnovější generaci Toyoty Camry s hybridním pohonem. Ve většině ohledů se výrazně zlepšila, často o mílové kroky, a pro většinu populace žijící ve městě by mohla být ideální volbou. Přesto jsme na ní objevili několik nedostatků.
Dlouhá cesta z Čech do Pyrenejí a zpět byla ideální zkouškou dovedností auta s hybridním pohonem. Když mu odpustíte pár kosmetických detailů, bude dlouho věrně sloužit a nejspíš vás přežije.
Největší světová automobilka ve své historii sice tu a tam vyráběla revoluční, ba atraktivní sportovní modely, pokud však jde o manažerské sedany, těžko hledat konzervativnějšího výrobce. Když se podíváte na dvě Toyoty Camry, jejichž rok narození se liší o 30 let, seznáte, že ta starší musela vypadat archaicky už v době svého vzniku a také soudobý vůz příliš invence neskýtá. O tom ale tyto „sleepery“ nikdy nebyly. Dosud se tohoto japonského sedanu prodalo skoro 20 milionů kusů.