
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
Přes Kazachstán, Čínu a další asijské země proudí auta nejen do Ruska, ale i z Ruska ven. Nové komplikovanější obchodní kanály znamenají, že dovážená auta jsou až o čtvrtinu dražší a ceny dále rostou. Směrem z Ruska ven naopak putují například legendární off-roady Lada Niva a UAZ.
Ruské invazní jednotky rozmístěné na ukrajinském území používají pro svůj pohyb, logistiku a bojové úkoly roztodivnou směsici vozidel od nejmodernějších po ty pamatující rok 1968 v Československu nebo sovětský vpád do Afghánistánu. Ve větším množství se paradoxně vyskytují starší typy.
Nemožnost importovat zásadní komponenty nutí ruské výrobce aut k návratu o víc jak třicet let nazpět. Kromě elektronických pomocníků a základních bezpečnostních systémů se to nově bude týkat také katalyzátorů výfukových plynů.