Virtuální realita mění svět dřevostaveb! ELK přináší první digitální showroom do Česka

V pražském Veleslavíně společnost ELK, rakouská jednička ve výstavbě dřevostaveb, otevřela pro veřejnost unikátní digitální showroom, první svého druhu v Česku. V ELK Experience Center si zákazníci budou moci ve 2D i 3D virtuální realitě navrhnout přímo celý svůj dům, a to do nejmenších detailů. Na slavnostním otevření showroomu ELK představil svoji novou brand ambasadorku – Ester Ledeckou, snowboardistku, alpskou lyžařku a držitelku tří zlatých olympijských medailí.

Od 10. června se pražský Veleslavín může pyšnit prvním digitálním showroomem v Česku. Otevřela ho rakouská společnost ELK, která se zaměřuje na stavbu dřevostaveb. Mezi její hlavní atributy mj. patří využívání nejmodernějších technologií při realizaci domu i samotném prodeji. Důkazem je využití 3D VR technologie při výběru domu v showroomu.

„Zábavnou digitální a interaktivní cestou budeme se zákazníkem procházet jeho budoucí dům, aby si ujasnil, jak by měl vypadat zvenčí i uvnitř, co by měl splňovat… Jestli bude hezčí tmavá, nebo světlá podlaha. Bude to něco jako konfigurace auta. Něco přidáte a na obrázku se změní kola, barva, spojlery, A podobně to umíme udělat s domem ve 3D se speciálními brýlemi v showroomu. Zákazník znát typy střech – stačí nám, když řekne, co se mu líbí a co ne, že tohle je moc, tohle je málo. V průběhu digitální prohlídky se to zaznamenává a na konci zákazník uvidí, co si vybral,“ popisuje princip digitálního showroomu Miroslav Veselý, Head of Sales ELK Česko.

Společnost ELK se letos rozhodla vstoupit na český trh. V domovském Rakousku platí za lídra odvětví – za 65 let svého fungování postavila u našeho jižního souseda přes 45 tisíc domů. Za tu dobu si tamní zákazníci vybudovali ke značce poměrně silné pouto. Nezřídka se stává, že novým zákazníkem jsou děti rodičů, kteří si také kupovali dřevostavbu od této společnosti.

„Tento fenomén je úzce spjat s filosofií společnosti. Individuální přístup ke každému zákazníkovi a vyprecizování jeho požadavků do nejmenších detailů jsou prvky, kterými je ELK v Rakousku opravdu pověstný. Pro mnohé to může působit jako klišé, které slýchávají leckde i v úplně jiných odvětvích, ale ten přenos zkušenosti se značkou v rámci rodiny se dá zpochybnit jen těžko,“ objasňuje Miroslav Veselý.

Slavnostního otevření ELK Experience Center se také zúčastnila Ester Ledecká, snowboardistka, alpská lyžařka a držitelka tří zlatých olympijských medailí z Pchjongčchangu a Pekingu. Úspěšná sportovkyně se stala novou brand ambasadorkou společnosti ELK.

„Moc nás těší, že jsme uzavřeli spolupráci právě s Ester, která patří mezi naše nejúspěšnější sportovce a dělá Česku skvělou reklamu. Legendární výkon z olympiády v Pchjongčchangu ve dvou zcela odlišných sportech je pro mě osobně naprosto nezapomenutelný. Spolupráce mezi Ester a ELK samozřejmě dává smysl i díky rakouskému původu společnosti. V Rakousku je alpské lyžování a snowboarding mimořádně populární a do jisté míry symbolizuje celou zemi,“ uzavírá Miroslav Veselý.