Svíčky, věnce i hrající lavička. Hroby slavných Čechů zažívají o Dušičkách návštěvnické žně
Zoom
Výpis příspěvků ke štítku „Zoom“
Pandemie udělala z lidí horší řidiče, tvrdí studie. Nedokážou se soustředit na jízdu
Lidé kvůli pandemii koronaviru trávili více času doma a hlavně u počítače. Podle studie americké pojišťovny polovina lidí přiznala, že má potíže se soustředěním poté, co měli poradu či jednání přes videokonferenci.
Pravidla pro bezpečný sex v USA: Na hromadné akce s očkováním, pozor na výkaly
Hygienická stanice v New Yorku vybízí občany, aby se v létě pořádně odvázali. A to hlavně sexuálně. V nejnovější aktualizaci notoricky známých grafických pokynů pro bezpečný sex během pandemie koronaviru vyzývá obyvatele, aby při radovánkách byli kreativní. I tak by si ale všichni měli užívat bezpečně. Hlavní rada zní, aby lidé, kteří plánují hromadné orgie, byli nejdříve naočkovaní. Za bezpečný sex se stále považuje synchronizovaná masturbace nebo pohlavní styk přes kamery či zeď.
Senátor předstíral, že je při videokonferenci doma. Prozradil ho bezpečnostní pás auta
Senátor z amerického Ohia Andrew Brenner chtěl zamaskovat, že při videokonferenci se spolupracovníky řídí auto. Do pozadí záběru z webkamery na platformě Zoom si proto uměle vložil vnitřek chalupy, aby to vypadalo, že zůstal doma. Prozradil ho však jeho těkavý pohled a bezpečnostní pás.
Kdo převezl pandemii? Nezadržitelná Tesla, polovičatý Zoom i monopolistický Amazon
Devastace malých podniků, restaurací, hotelů i dopravních služeb. Pandemie zřejmě nevratně překreslila byznysové plány milionů podnikatelů a většina z nich se kvůli koronaviru utápí v červených číslech. Některé firmy a jednotlivci ale dokázali na vzniklou situaci reagovat a přetavili karanténní podmínky v triumf. Od donáškových služeb, internetových prodejců až po technologické start-upy.
Vítězové pandemie: Od Netflixu po Teslu. Kdo profituje z lidí v karanténě?
Koronavirová nákaza zacloumala s ekonomikou států, podniků i jednotlivců. Kdo ale na celé situaci vydělal? Společnosti, které mají obchodní model založený na tom, že jsou lidé doma a nudí se. A během vrcholu pandemie jich byly v karanténě miliony. Vedle firem jako Netflix, Spotify nebo Zoom profituje z celé situace paradoxně i jedna automobilka – Tesla.