Potravinový gigant se rozhodl přijít na trh s nachos ryze pro ženy! Něžnému pohlaví chce dopřát kukuřičnou pochoutku bez hlasitého chroupání a olizování prstů. Informaci zveřejnil server RT.
Pro výrobu speciálních chipsů se společnost rozhodla díky výzkumu, který odhalil, že ženy nemají rády olizování prstů na veřejnosti při pojídaní pochoutek typu nachos nebo brambůrek. Proto chce firma Doritos nabízet verzi, která bude tišší, co se křupání týče, ale také bude mít vhodnou velikost tak akorát do kabelky.
„Zatímco mužům je jedno, jak při jezení chipsů na veřejnosti vypadají, ženám to lhostejné není. I když by rády dělaly totéž, nemohou,“ uvedla ředitelka společnosti PepsiCo v rozhovoru pro rozhlasovou stanici Freakonomics Indra Nooyi. „Právě proto jsme ve fázi experimentování s trojúhelníčkovými kukuřičnými lupínky, kterými chceme dopřát potěšení i bez hlasitého chroupání a olizování prstů. Chceme dopřát ženám komfort, který si zaslouží,“ dodala.
Názory na ženskou verzi chipsů se však ve společnosti dosti liší. Jedni tvrdí, že budováním rozdílů mezi mužským a ženským pohlavím reklamě škodí a bude to mít opačný efekt na prodej výrobku, druzí v tom vidí podporu pozitivní podporu ženského pohlaví.
S problémy se „ženská verze nachos“ může potýkat například ve Velké Británii, kde je podle zakázáno rozlišovat genderové typy v reklamě.