
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
V zimních Krkonoších jsme měli možnost okusit jedno z nejžhavějších aut současného trhu. V době, kdy se podobných modelů rodí nicotné množství, posunuli v Ingolstadtu kvalitu jízdního zážitku takřka k dokonalosti.
Jakkoliv si u nás první novodobá Octavia drží ceny vysoko, nikdo soudný by za 21letou, na pohled zdánlivě nijak zvláštní ojetinu nedal 1 200 000 Kč. Tento kus je však výjimkou. Jedná se o prodlouženou verzi Long, s rozvorem prodlouženým o 8 cm, která se do sériové výroby nikdy nedostala.
Nejnovější emisní testy organizace Green NCAP znovu ukázaly, že naftové motory rozhodně nemusí patřit do starého železa, záleží spíš na metodice zkoušek. Plug-in hybridy naopak ukázaly tradiční vrtkavost svých emisních hodnot.
Na trh míří nejostřejší provedení sedanu a hatchbacku Audi A3 označené jako RS 3. Pohání ho přeplňovaný benzinový pětiválec, který si odnesl cenu jako motor roku. Nabízí výkon 400 koní a stovku překonanou za 3,8 sekundy. Auto má i chytrý pohon všech kol.
Za 11 let by nemělo být možné koupit žádné nové Audi, které pohání vznětový nebo zážehový motor. Všechna totiž tou dobou už budou elektrická. Vyplývá to z vyjádření šéfa automobilky Markuse Deusmanna, který to sdělil při setkání s managementem.