
Výpověď bez důvodu? Návrat do časů roboty, říká Středula. Podle expertů pomůže zvýšit mzdy
Asi většina z nás se někdy v životě stala účastníkem nehody. Ať už jako viník, či jako poškozený. Výjimkou nejsou ani slavné osobnosti české scény, které ale na rozdíl od nás při tom zachytily objektivy nejen bulvárních plátků. Připomeňme si pětici těch nejznámějších, při kterých naštěstí nikdo nepřišel o život.
Značka Audi modernizovala svůj vlajkový model se spalovacími motory – velké SUV kupé s označením Q8 a jeho sportovní verzi SQ8. Jednou z největších novinek po faceliftu je možnost měnit design přední i zadní části svého auta přímo z přístrojové desky. To zatím žádný jiný velkosériový model na světě neumí. Vyzkoušeli jsme si to na vlastní kůži při testech novinky v okolí Kapského Města.
Vyrábí se roky, ponechává si stejný tvar, a přesto pořád vypadá šik a dravě. To je ve zkratce Audi TT, drobný sporťák s agresivním vzhledem, který své pouhé tři generace rozprostřel mezi 25 let. Svým soupeřům pořád stačí, i když místy docela zestárl.
Nejnovější vydání německého TÜV Reportu ukazuje, že zdaleka ne všechna stará auta patří do starého železa. Je však potřeba dobře odlišovat zrno od plev. Jinak vás i zdánlivě výhodná koupě může přijít pěkně draho.
Německá organizace TÜV zabývající se testováním produktů všeho druhu, za účelem ochrany lidí a životního prostředí proti různým nebezpečím, zveřejnila každoroční statistiku „TÜV Report 2021“. Ta odhaluje spolehlivost jednotlivých automobilů počítanou na základě vyhodnocení výsledků technické kontroly vozidel ve všech podnicích TÜV v Německu. Nejlépe si vedly Porsche a Mercedes, nejhůře Dacia. Škodovka si udržela střed tabulky.