CNN Prima NEWS se za pět let pevně uchytila na mediálním trhu. Spolupráci chválí i mateřská CNN

Zástupci CNN International o úspěchu české platformy

Zpravodajská televizní stanice CNN Prima NEWS, která začala vysílat po ročních přípravách 3. května 2020, se za pět let dokázala pevně uchytit na českém trhu. Za celý loňský rok dosáhla téměř dvouprocentní sledovanosti.

Stanice získala značku známé americké zpravodajské televize díky smlouvě s divizí CNN International Commercial (CNNIC), která poskytuje licenci k používání označení CNN a k přístupu k obsahu a tvorbě programu v rámci celého portfolia stanice.

ČTĚTE TAKÉ: Novým prezidentem Asociace komerčních televizí je generální ředitel Primy Marek Singer

Zástupci mateřské značky CNN International zpravodajskou spolupráci s tuzemskou multiplatformou ocenili i na konferenci Money Money Money, kterou CNN Prima NEWS pořádala na konci dubna. „CNN Prima NEWS začala vysílat před pěti lety v průběhu pandemie covidu. Navzdory okolnostem se z platformy stal lídr na českém trhu díky profesionálním hodnotám, udržování etiky, odhodlání a obsahu,“ řekl řekl Kostas Oikonomou, viceprezident pro strategická partnerství v CNN International Commercial.

V běžném vysílání se kromě CNN Prima NEWS a ČT24 v minulosti vyskytly v České republice i další pokusy o celoplošnou zpravodajskou televizi. Například od června 2008 do ledna 2011 vysílala soukromá Z1, která se soustředila zejména na zprávy související s byznysem, nechybělo ale ani všeobecné a sportovní zpravodajství. Stanice, za kterou stála finanční skupina J&T a jež vznikla v rámci digitalizace pozemního vysílání, se ale nedokázala dostat do černých čísel.

MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Nová aplikace CNN Prima NEWS. Nejrychlejší zprávy kdykoliv a kdekoliv i videa na pár kliknutí

Tagy:
televize CNN Prima NEWS Česko TV Prima ČT24 CNN International média a zábavní průmysl hromadné sdělovací prostředky Konference Money Money Money