Šlachta: Z policistů cítím zoufalství, Rakušan je arogantní. Kritiky se nebojí, oponoval Letocha
Conectart
Výpis příspěvků ke štítku „Conectart“
Obavy z umělé inteligence: Firmy by se ji měly naučit používat včas, vývoj je nevyhnutelný
Implementace nových technologií může podnikům přinést značné úspory a zvýšit jejich konkurenceschopnost. Přestože pojmy jako AI a ChatGPT v uplynulém roce rezonovaly veřejným prostorem, řada firem vyčkává s jejich využitím. Odborníci se přitom shodují, že společnosti, které začnou tyto nástroje využívat již dnes, budou moci lépe reagovat na nadcházející změny, které jsou s rozvojem umělé inteligence nevyhnutelné.
Conectart: Na konec operátorů nevěříme, AI je pomocník, ne konkurence
Když se řekne call centrum, většině z nás se vybaví open space, tedy velká místnost plná lidí se sluchátky na uších, kteří všichni naráz horlivě telefonují se zákazníky. To už ale podle Petra Studničky, ředitele největšího kontaktního centra v Česku, tak docela neplatí. Zákaznická centra jdou s dobou a telefonické spojení už dávno není jedinou formou, jejímž prostřednictvím se dá s klienty spojit. Velký průlom přinesly i nové způsoby komunikace, etický kodex a v neposlední řadě také moderní technologie, především umělá inteligence.
Skupina KKCG prodala největší domácí callcentrum fondům Genesis Capital
Investiční skupina KKCG podnikatele Karla Komárka prodala největšího provozovatele zákaznických telefonních center v Česku, společnost Conectart, fondům skupiny Genesis Capital.