
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
Implementace nových technologií může podnikům přinést značné úspory a zvýšit jejich konkurenceschopnost. Přestože pojmy jako AI a ChatGPT v uplynulém roce rezonovaly veřejným prostorem, řada firem vyčkává s jejich využitím. Odborníci se přitom shodují, že společnosti, které začnou tyto nástroje využívat již dnes, budou moci lépe reagovat na nadcházející změny, které jsou s rozvojem umělé inteligence nevyhnutelné.
Když se řekne call centrum, většině z nás se vybaví open space, tedy velká místnost plná lidí se sluchátky na uších, kteří všichni naráz horlivě telefonují se zákazníky. To už ale podle Petra Studničky, ředitele největšího kontaktního centra v Česku, tak docela neplatí. Zákaznická centra jdou s dobou a telefonické spojení už dávno není jedinou formou, jejímž prostřednictvím se dá s klienty spojit. Velký průlom přinesly i nové způsoby komunikace, etický kodex a v neposlední řadě také moderní technologie, především umělá inteligence.
Investiční skupina KKCG podnikatele Karla Komárka prodala největšího provozovatele zákaznických telefonních center v Česku, společnost Conectart, fondům skupiny Genesis Capital.