
Babišova fanouškovská odysea: Jsem slávista, tvrdil dříve. Teď se hlásí k ostravskému Baníku
Babišova fanouškovská odysea: Jsem slávista, tvrdil dříve. Teď se hlásí k ostravskému Baníku
RADAR: Nad Českem se zatáhne, na horách se oteplí. Kde se objeví sníh s deštěm?
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
Masivní nálet ruských dronů na Ukrajině. Okupanti vyslali na zteč rekordní počet strojů
Masivní nálet ruských dronů na Ukrajině. Okupanti vyslali na zteč rekordní počet strojů
Pozor při výběru dodavatele energií: Většina neprošla kontrolou úřadu. Co sledovat?
Slevové aplikace se při nákupech vyplatí, tvrdí odborníci. Skrývají ale i nebezpečí
Česko dalo na pomoc uprchlíkům z Ukrajiny už 60 miliard. Většinu vybralo zpět na odvodech
Šaty bez modelek a modelů promenádující se po přehlídkových molech? Díky koronavirové epidemii se takzvaná digitální móda dostává do širšího povědomí. Výrobcům ušetří čas i finance, které jsou zejména v době restrikcí pro firmy klíčové. Touto cestou se vydal i český start-up, který svůj koncept představil na módní akci Prague Fashion week.
Podle serveru Business Insider přijde výrazný posun, který otřese světem technologií, jak ho známe. V roce 2019 bylo hlavní ohnisko soustředění zaměřeno na sbírání dat o chování uživatelů. V roce 2020 se má pozornost soustředit na využití sesbíraných statistik do praxe, což má vytvořit autentické a trvalé vztahy společností se zákazníky. Digitální trendy zpracovala i společnost Gartner.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living