
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
Reklamy dnes bez nadsázky vídáme na každém kroku. Už dávno si o naši pozornost neříkají pouze v rádiu nebo v televizi. Jsou podél cest, v časopisech, na internetu. Jakým způsobem nás ovlivňují a proč? Nejen o tom byla řeč v pořadu Interview PLUS s Jaroslavem Hübnerem, marketingovým ředitel mediální agentury Redbox Media.
Silná a silácká prohlášení. Ukrajinské vlaječky na Facebooku, ukrajinská bikolora v klopách politiků. Gesta, deklarace, sliby... Tak trochu to vypadá, jako by se současné západní elity chovaly v duchu citátu Henryho Forda: „Vzpomeň si na chudé, nic to nestojí.“ Jen s tou výjimkou, že oním chudým je v této situaci Kyjev. A vzpomínka, která nic nestojí, je to poslední, co reálně potřebujete, když na vás létají rakety.
Vynálezce a podnikatel, jehož jméno slyšel každý. Thomas Alva Edison zemřel před 90 lety. Jako kluk si přitom zvládl postavit chemickou laboratoř ve vlaku a později vyrábět mluvící panenky. Prvním Edisonovým patentem pak bylo zařízení na sčítání hlasů. A jak to bylo ve skutečnosti s vynálezem žárovky?