Vyhrožoval sebevraždou, může být v ohrožení života. Policie hledá muže z Příbramska
internetový obchod
Výpis příspěvků ke štítku „internetový obchod“
Precizní práce podvodníků: Falešný web banky klient na první pohled nemá šanci poznat
Češi jsou světovými přeborníky v používání platebních karet. Nejsme ovšem jediní, kdo na ně sází. O jejich zneužití jako přímé cesty k našim penězům se neúnavně snaží i skupiny kyberpodvodníků. Ti dokážou narafičit nejrůznější situace, v nichž nás chtějí okrást. A i přes stále důraznější varování, které slýcháme ze všech stran, se jim bohužel daří. Profesionálové zkušení v oboru ochrany našich financí v kyberprostoru mají pro všechny, kdo chtějí umět včas podvody rozpoznat, několik rad. V pořadu Interview PLUS je divákům prozradil jeden z nejpovolanějších, šéf odboru prevence karetních podvodů v Komerční bance, Pavel Šašek, který upozorňuje i na falešné weby, k jejichž odhalení často vede jen drobnost.
Kyberspecialista z Komerční Banky: Lidem mizí peníze z účtů i vlastní vinou. Nečtou notifikace
Bankovní kyberspecialisté specializující se na platby kartou loni v Česku ochránili před podvodníky 310 milionů korun. Letos bude částka podstatně vyšší, jen do září experti zabránili krádežím ve výši 420 milionů korun. A jak upozorňuje Pavel Šašek, vedoucí prevence karetních podvodů v Komerční Bance, nejnáročnější období v roce — Vánoce, kdy Češi nakupují nejvíce, nás teprve čeká. Výsledná cifra se tak ještě navýší stejně jako snaha šejdířů o získání peněz klientů. Víme, jak před nimi své finance ochránit. Pro začátek stačí jediné, pozorně číst.
Dva z pěti e-shopařů jsou úplní nováčci. V jakých oblastech vznikají projekty nejčastěji?
Čeští podnikavci stále srší motivací zakládat nové e-commerce projekty. Zatímco dva z pěti e-shopařů jsou úplnými nováčky, zbývající část majitelů internetových obchodů již za sebou má určité zkušenosti. V prvním pololetí letošního roku vzniklo nejvíce e-shopů v kategorii hobby a volný čas, dekorace a vybavení do domácnosti. Celkový počet objednávek roste stabilním tempem, avšak průměrný počet objednávek na jeden e-shop klesl přibližně o čtvrtinu. To naznačuje právě příliv nových e-shopů, vysvětlují odborníci ze společnosti Upgates, předního dodavatele e-shopových řešení.
KOMENTÁŘ: Unikátní nabídka a věrní zákazníci. Proč se malým e-shopům daří i s nástupem online tržišť?
Jak růst v každé době? Konference Reshoper ukázala e-shopům cestu, říká Ivo Mrena
Češi patří v rámci Evropské unie k nejaktivnějším národům v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. Přední odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, i letos uspořádali konferenci Reshoper 2024. Zaměřená je na podnikatele, vlastníky kamenných obchodů, kteří chtějí přejít na online prodeje, ale i na ty, kteří chtějí lépe poznat trendy v této oblasti. S jakými problémy se potýká e-commerce, říká v rozhovoru ředitel marketingu Shoptetu Ivo Mrena, který za Reshoperem již 4. rokem stojí.
Na vlně růstu: Reshoper 2024 ukáže klíč k úspěchu e-shopů navzdory krizi
Největší e-commerce událost roku, Reshoper, se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze. Hlavní téma 6. ročníku: Na vlně růstu odkazuje na úspěchy e-shopů v uplynulém roce a napoví účastníkům, co bude v tomto roce klíčové pro prosperitu a růst ve světě e-commerce. Chybět nebudou ani konkrétní příběhy úspěšných e-shopařů.
Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době
V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Ukáží, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií a podělí se také o znalosti z oblasti marketingu.
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
Uživatelé Googlu zuří, mapy ve vyhledávání nefungují kvůli EU. Funkci opravíte snadným trikem
Miliony lidí v Evropské unii se dočkaly nepříjemného překvapení při používání služeb Googlu. Evropské nařízení o digitálních trzích (DMA), které nedávno vstoupilo v platnost, mělo zajistit konkurenceschopnost menších firem na internetovém poli, jeho vedlejším efektem jsou ale nečekané komplikace. Například při vyhledávání restaurace nebo zastávky už nejde přímo prokliknout na Mapy Google, což na sociálních sítích vyústilo ve vlnu nevole. DMA totiž zakazuje technologickému gigantovi bez souhlasu „propagovat“ vlastní služby ve výsledcích svého vyhledávače. Naštěstí se to dá jednoduše opravit přímo v prohlížeči.
PŘEHLEDNĚ: Nadělte dvojí radost. Jak na Vánoce potěšit děti či seniory v nouzi?
Nejkrásnější svátky v roce se kvapem blíží a lidé přemýšlí, čím své nejbližší obdarovat. Na internetu i v obchodech mají možnost vybírat z tisíců dárků, ale co pořídit takový, který udělá radost hned dvakrát? V České republice fungují desítky charitativních projektů, jež mají za cíl podpořit osamělé děti v dětských domovech, seniory, nemocné nebo zvířata v nouzi. Redakce CNN Prima NEWS pro vás připravila seznam programů s dárky, který vykouzlí dvojí úsměv na rtech, a to nejen na Vánoce.
Nákupní horečka je doping štěstím, tvrdí experti. Jak se vyhnout závislosti?
Speciální prodejní akce typu Black Friday, výprodeje, výhodné nákupy a nekonečné slevy. Nejčastěji jsou těmto kampaním zákazníci vystavováni na konci roku, zejména ve chvílích, kdy se blíží Vánoce. Domnělé výhodné nákupy mohou lidem přinášet pocit štěstí, utrácení peněz s sebou však nese i negativní důsledky. Kdy „rozumné“ pořizování věcí hraničí se závislostí? A jak předejít zbytečné nákupní horečce? Nejen to popsali odborníci redakci CNN.