CNN Prima News internetový obchod

internetový obchod

Výpis příspěvků ke štítku „internetový obchod“

PŘEHLEDNĚ: Dárky, které potěší nejen vaše blízké. Jak na Vánoce věnovat dvojí radost?

Čím pod stromeček obdarovat svého partnera, rodiče nebo kamarády? Otázka, která s blížícími se Vánocemi trápí nespočet lidí. V obchodech i na internetu si mohou vybrat z tisíců dárků, co ale pořídit takový, který udělá radost hned několikrát? V České republice funguje řada projektů, které mají za cíl podpořit ty nejvíce potřebné: osamělé děti, samoživitele, seniory, nemocné či zvířata v nouzi. Redakce CNN Prima NEWS pro vás připravila přehledné tipy na dárky, které vykouzlí úsměv na rtech nejen blízkým, ale i zcela neznámým lidem. A to nejen na Vánoce.

Precizní práce podvodníků: Falešný web banky klient na první pohled nemá šanci poznat

Češi jsou světovými přeborníky v používání platebních karet. Nejsme ovšem jediní, kdo na ně sází. O jejich zneužití jako přímé cesty k našim penězům se neúnavně snaží i skupiny kyberpodvodníků. Ti dokážou narafičit nejrůznější situace, v nichž nás chtějí okrást. A i přes stále důraznější varování, které slýcháme ze všech stran, se jim bohužel daří. Profesionálové zkušení v oboru ochrany našich financí v kyberprostoru mají pro všechny, kdo chtějí umět včas podvody rozpoznat, několik rad. V pořadu Interview PLUS je divákům prozradil jeden z nejpovolanějších, šéf odboru prevence karetních podvodů v Komerční bance, Pavel Šašek, který upozorňuje i na falešné weby, k jejichž odhalení často vede jen drobnost.

Kyberspecialista z Komerční Banky: Lidem mizí peníze z účtů i vlastní vinou. Nečtou notifikace

Bankovní kyberspecialisté specializující se na platby kartou loni v Česku ochránili před podvodníky 310 milionů korun. Letos bude částka podstatně vyšší, jen do září experti zabránili krádežím ve výši 420 milionů korun. A jak upozorňuje Pavel Šašek, vedoucí prevence karetních podvodů v Komerční Bance, nejnáročnější období v roce — Vánoce, kdy Češi nakupují nejvíce, nás teprve čeká. Výsledná cifra se tak ještě navýší stejně jako snaha šejdířů o získání peněz klientů. Víme, jak před nimi své finance ochránit. Pro začátek stačí jediné, pozorně číst.

Dva z pěti e-shopařů jsou úplní nováčci. V jakých oblastech vznikají projekty nejčastěji?

Čeští podnikavci stále srší motivací zakládat nové e-commerce projekty. Zatímco dva z pěti e-shopařů jsou úplnými nováčky, zbývající část majitelů internetových obchodů již za sebou má určité zkušenosti. V prvním pololetí letošního roku vzniklo nejvíce e-shopů v kategorii hobby a volný čas, dekorace a vybavení do domácnosti. Celkový počet objednávek roste stabilním tempem, avšak průměrný počet objednávek na jeden e-shop klesl přibližně o čtvrtinu. To naznačuje právě příliv nových e-shopů, vysvětlují odborníci ze společnosti Upgates, předního dodavatele e-shopových řešení.

Jak růst v každé době? Konference Reshoper ukázala e-shopům cestu, říká Ivo Mrena

Aktualizováno

Češi patří v rámci Evropské unie k nejaktivnějším národům v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. Přední odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, i letos uspořádali konferenci Reshoper 2024. Zaměřená je na podnikatele, vlastníky kamenných obchodů, kteří chtějí přejít na online prodeje, ale i na ty, kteří chtějí lépe poznat trendy v této oblasti. S jakými problémy se potýká e-commerce, říká v rozhovoru ředitel marketingu Shoptetu Ivo Mrena, který za Reshoperem již 4. rokem stojí.

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.