Spor uvnitř Spolu: Šovinistické prase? Jen jsem zíral, vyčetl Vondra Kolářovi urážení Trumpa
internetový obchod
Výpis příspěvků ke štítku „internetový obchod“
PŘEHLEDNĚ: Chcete dárky pod stromeček včas? Tyto termíny pro podání zásilek musíte znát
Nečekejte na poslední chvíli, varují přepravní společnosti. Pokud chcete mít jistotu, že vaše vánoční dárky dorazí pod stromeček včas, je důležité dodržet doporučené termíny. Kdy přesně je třeba zásilky odeslat a jaké možnosti mají opozdilci?
PŘEHLEDNĚ: Dárky, které potěší nejen vaše blízké. Jak na Vánoce věnovat dvojí radost?
Čím pod stromeček obdarovat svého partnera, rodiče nebo kamarády? Otázka, která s blížícími se Vánocemi trápí nespočet lidí. V obchodech i na internetu si mohou vybrat z tisíců dárků, co ale pořídit takový, který udělá radost hned několikrát? V České republice funguje řada projektů, které mají za cíl podpořit ty nejvíce potřebné: osamělé děti, samoživitele, seniory, nemocné či zvířata v nouzi. Redakce CNN Prima NEWS pro vás připravila přehledné tipy na dárky, které vykouzlí úsměv na rtech nejen blízkým, ale i zcela neznámým lidem. A to nejen na Vánoce.
Hlasujte v ANKETĚ: Opravdu si myslí, že jsme tak blbí? Lidé kritizují obchody za Black Friday
Svátek slevového šílenství vrcholí. Black Friday není zdaleka jen doménou Spojených států. Obchodníci na nejrůznější slevy lákají i v Evropě, a Česko není výjimkou. Češi podle odborníků slyší na akce i v případě, že ve skutečnosti až tak výhodné nejsou. Někteří respondenti oslovení CNN Prima NEWS však nesouhlasí.
Black Friday je rájem pro podvodníky. Jak se nechytit do pasti rizikových e-shopů?
Slevová akce Black Friday je každoročně rájem pro podvodníky, kteří provozují klamavé a rizikové e-shopy. Česká obchodní inspekce (ČOI) zveřejňuje jejich seznam na svém webu. Potenciální zákazníky tak varuje před nákupem z pochybných internetových obchodů. Zároveň radí, na co si dát při nakupování on-line pozor.
Precizní práce podvodníků: Falešný web banky klient na první pohled nemá šanci poznat
Češi jsou světovými přeborníky v používání platebních karet. Nejsme ovšem jediní, kdo na ně sází. O jejich zneužití jako přímé cesty k našim penězům se neúnavně snaží i skupiny kyberpodvodníků. Ti dokážou narafičit nejrůznější situace, v nichž nás chtějí okrást. A i přes stále důraznější varování, které slýcháme ze všech stran, se jim bohužel daří. Profesionálové zkušení v oboru ochrany našich financí v kyberprostoru mají pro všechny, kdo chtějí umět včas podvody rozpoznat, několik rad. V pořadu Interview PLUS je divákům prozradil jeden z nejpovolanějších, šéf odboru prevence karetních podvodů v Komerční bance, Pavel Šašek, který upozorňuje i na falešné weby, k jejichž odhalení často vede jen drobnost.
Kyberspecialista z Komerční Banky: Lidem mizí peníze z účtů i vlastní vinou. Nečtou notifikace
Bankovní kyberspecialisté specializující se na platby kartou loni v Česku ochránili před podvodníky 310 milionů korun. Letos bude částka podstatně vyšší, jen do září experti zabránili krádežím ve výši 420 milionů korun. A jak upozorňuje Pavel Šašek, vedoucí prevence karetních podvodů v Komerční Bance, nejnáročnější období v roce — Vánoce, kdy Češi nakupují nejvíce, nás teprve čeká. Výsledná cifra se tak ještě navýší stejně jako snaha šejdířů o získání peněz klientů. Víme, jak před nimi své finance ochránit. Pro začátek stačí jediné, pozorně číst.
Dva z pěti e-shopařů jsou úplní nováčci. V jakých oblastech vznikají projekty nejčastěji?
Čeští podnikavci stále srší motivací zakládat nové e-commerce projekty. Zatímco dva z pěti e-shopařů jsou úplnými nováčky, zbývající část majitelů internetových obchodů již za sebou má určité zkušenosti. V prvním pololetí letošního roku vzniklo nejvíce e-shopů v kategorii hobby a volný čas, dekorace a vybavení do domácnosti. Celkový počet objednávek roste stabilním tempem, avšak průměrný počet objednávek na jeden e-shop klesl přibližně o čtvrtinu. To naznačuje právě příliv nových e-shopů, vysvětlují odborníci ze společnosti Upgates, předního dodavatele e-shopových řešení.
KOMENTÁŘ: Unikátní nabídka a věrní zákazníci. Proč se malým e-shopům daří i s nástupem online tržišť?
Jak růst v každé době? Konference Reshoper ukázala e-shopům cestu, říká Ivo Mrena
Češi patří v rámci Evropské unie k nejaktivnějším národům v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. Přední odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, i letos uspořádali konferenci Reshoper 2024. Zaměřená je na podnikatele, vlastníky kamenných obchodů, kteří chtějí přejít na online prodeje, ale i na ty, kteří chtějí lépe poznat trendy v této oblasti. S jakými problémy se potýká e-commerce, říká v rozhovoru ředitel marketingu Shoptetu Ivo Mrena, který za Reshoperem již 4. rokem stojí.
Na vlně růstu: Reshoper 2024 ukáže klíč k úspěchu e-shopů navzdory krizi
Největší e-commerce událost roku, Reshoper, se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze. Hlavní téma 6. ročníku: Na vlně růstu odkazuje na úspěchy e-shopů v uplynulém roce a napoví účastníkům, co bude v tomto roce klíčové pro prosperitu a růst ve světě e-commerce. Chybět nebudou ani konkrétní příběhy úspěšných e-shopařů.
Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době
V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Ukáží, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií a podělí se také o znalosti z oblasti marketingu.
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.