
Brutální vražda libereckého taxikáře kvůli pár tisícům. Pachatelé si hráli na polobohy
Na neodnímatelná víčka u PET lahví, které už zavedla společnost Coca-Cola, se v posledních dnech a týdnech strhla pozornost. Zatímco výrobce uvádí, že jde jen o nepatrnou změnu, řada lidí inovaci silně kritizuje. A nový uzávěr se stal i předmětem vtipů. Evropská unie si však slibuje, že tato změna bude mít pozitivní dopad.
Vratné lahve s minerálkou se vrací na pulty českých obchodů. Nápojáři chtějí být ekologičtější, proto lídři českého trhu s balenými nápoji začínají opět stáčet do skla. Zálohované lahve se do vybraných obchodů dostanou ještě tento měsíc.
Při tiskové konferenci na nedávno skončeném fotbalovém Euru odsunul z dohledu kamer dvě lahvičky Coca-Coly. Chopil se své PET lahve s vodou a zvolal: „Agua!“. Hvězdný Portugalec rozpoutal vášnivou debatu o tom, jak moc jeho gesto světoznámého výrobce limonád poškodí.
Tuzemští spotřebitelé nakoupili za uplynulých dvanáct měsíců skoro 1,7 miliardy litrů nealkoholických nápojů a utratili za ně 19,5 miliardy korun. Nejvíce si oblíbili balenou vodu, spotřeba limonády klesá. Džusu kupujeme o dvě pětiny více, než je evropský průměr, a jejich spotřeba dále roste. Nejmenší oblibě se těší ledový čaj.