Některé služby ČSOB mimo provoz, včetně mobilní aplikace či internetového bankovnictví. Výpadek trval déle než hodinu, po 11:00 však již byly všechny služby znovu plně funkční, uvedla banka na sociální síti Facebook.
Výpadek se měl podle serveru Penize.cz týkal některých bankomatů a také internetového a mobilního bankovnictví. O problémech informovala banka na svém facebookovém profilu v pátek kolem půl desáté dopoledne.
ČTĚTE TAKÉ: Agresor vytrhl v Praze ženě berli a ničil s ní bankomat. Poté napadl policistu, ukazují záběry
„Naše služby jsou již plně funkční. Dnes jsme měli krátký výpadek některých našich služeb. ČSOB se omlouvá svým klientům za případné komplikace,“ oznámila banka po 11:00.
Podle webu banky byly služby internetového bankovnictví a ČSOB Smart funkční s omezeními.
„Vážení klienti, aktuálně evidujeme chybu v připisování plateb do celkového zůstatku a potíže s načítáním služeb i funkcí v aplikaci i v internetovém bankovnictví,“ sdělila banka.
Úplně nefunkční byla služba ČSOB CEB, kterou firmy používají mimo jiné pro nastavování svých platebních karet či pro automatizaci platebního styku.
Šlo o již druhý letošní výpadek, se kterým se ČSOB musela potýkat. Ten první ji postihl na konci ledna, mobilní aplikace a další online služby nefungovaly několik hodin.
Jen několik dní předtím zápolila s potížemi také Fio banka, která měla více než hodinu problém se síťovým připojením.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Česko má před sebou arktický víkend. Připravte se na mrazivé dny, teploty klesnou i na -12 °C