
Zemřel herec Alois Švehlík. Daboval Nicholsona či Hopkinse, před smrtí měl jediné přání
Kompaktní crossover od Nissanu chce po nedávném faceliftu přesvědčit zajímavým hybridním pohonem, který z něj dělá jakousi elektrárnu. Qashqai s ním funguje velice efektivně, navíc jde o příjemné osvěžení našlapané kategorie. Bude to ale stačit na potrápení dominantní Škody Karoq či Hyundaie Tucson?
Vyzkoušeli jsme vylepšenou třetí generaci oblíbeného kompaktního SUV z Japonska. Má sportovnější interiér, lákavý design a velmi zajímavý pohon, který kombinuje výhody elektromobilu a spalovacího motoru. Tou nejlákavější věcí ale je, že se aktuálně prodává o 100 tisíc korun levněji než konkurenční Škoda Karoq.
Nissan Qashqai poprvé spatřil světlo světa v roce 2007, kdy zakládal segment takzvaných kompaktních crossoverů. Nyní po čtrnácti letech a třech milionech prodaných kusů přijíždí už ve třetím vydání. Novinka by samozřejmě na dosavadní úspěchy svých předchůdců chtěla navázat, a má k tomu dobře nakročeno. Je lepší ve všech směrech, nabízí nadčasový design a prvotřídní technologie. Ovšem spokojit se musíme jen s elektrifikovanými pohony.