
Střelba v kempu Nová Rabyně: Zasahovala policie, problémy měla dělat skupina Ukrajinců
Střelba v kempu Nová Rabyně: Zasahovala policie, problémy měla dělat skupina Ukrajinců
Střelba v kempu Nová Rabyně: Zasahovala policie, problémy měla dělat skupina Ukrajinců
Bouřky a kroupy nečekaně zasáhnou Česko, brzy hrozí i silný vítr. MAPA ukazuje, kde udeří
Ze střeženého zařízení u Hradce Králové uprchl vězeň. Má na sobě trestanecký mundúr
Nafukovací hrad plný dětí se vznesl 12 metrů nad zem. Pohotoví svědci popsali jejich záchranu
Odchod Fialy? Pro Babiše nejhorší scénář, shodli se politologové. Kubáček čeká další kauzy
Na Turka se údajně chystá „znásilňovací“ kauza, řekl Klempíř. Svědomí mám čisté, sdělil politik
Kdyby nebyly volby, k demisi Blažka by nedošlo, tvrdí Bém. STAN se chce zviditelnit
Každá koruna se počítá. Jak mohou samoživitelky na energiích ušetřit tisíce korun ročně?
Co všichni přehlížíme ve svém vyúčtování za energie? Víme, jak se zorientovat
Tři základní věci, které zvážit před pořízením klimatizace. Komu a kdy se vyplatí?
Každá koruna se počítá. Jak mohou samoživitelky na energiích ušetřit tisíce korun ročně?
Ukrajinské drony zaútočily na Moskvu. Úřady musely uzavřít dvě hlavní letiště
Rusko chrlí ve velkém nové drony i odpalovací rampy. Útoky budou masivnější, bojí se Ukrajinci
Putin zahazuje myšlenky na příměří, píše Meduza. Šéf Kremlu má Ukrajinu za teroristy
Pražský dopravní podnik (DPP) prodlouží trasu metra B o stanici Depo Zličín. U stanice vznikne také nové záchytné parkoviště P+R pro 600 aut. Současně budou vystavěny dvě nové haly depa Zličín a přebudováno kolejiště. Náklady jsou odhadovány na 1,4 miliardy korun a stavba by mohla začít v roce 2023. Sdělila to mluvčí DPP Aneta Řehková. Podnik nyní v tendru hledá projektanta. Pražské metro má nyní na třech linkách 61 stanic. V minulosti byla stejným způsobem prodloužena linka A do stanice Depo Hostivař.
Už pět let mohou pražští řidiči jezdit největší dokončenou podzemní stavbou v České republice. Výstavbu tunelového komplexu Blanka, který se veřejnosti otevřel 19. září 2015, ale provázely patálie v podobě časového skluzu a více než dvacetimiliardového navýšení rozpočtu. S realizací původně nesouhlasili ani obyvatelé hlavního města. Dnes si lze pohyb autem po metropoli bez sítě podzemních tunelů jen těžko představit.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living