Prima vítězem večera. Nový seriál Pálava přilákal k obrazovkám statisíce diváků

Atraktivní herecké obsazení i krásné záběry z jižní Moravy přilákaly v pondělí večer k obrazovkám mladší generaci diváků. Ve strategické obchodní cílové skupině Primy 15–69 let si nový seriál Pálava nenechalo ujít 677 000 diváků (share 25,38 procent). U cílové skupiny 15–54 si Pálavu dokonce pustila více než čtvrtina diváků sedících u televize (share 25,99 procent). U obou věkových kategorií se Prima stala vítězem večera. Celkem seriál přilákal 852 000 diváků (share 23,28 procent) v cílové skupině 15+.

První novinka z primácké podzimní sezóny zalité sluncem se odehrává na Pálavě, kam přijíždí partička kamarádů, bývalých spolubydlících z vysokoškolské koleje. Tím začíná jejich životní dobrodružství, při němž zjišťují, jak se žije na Moravě.

Michal Isteník, Patrik Děrgel, Pavla Dostálová, Jiří Panzner nebo Denisa Nesvačilová budou hrdiny nové, 12dílné série. Diváci dále mohou například vidět Bolka Polívku, Pavla Zedníčka, Jaromíra Dulavu, Tomáše Matonohu, Miroslava Táborského, Janu Paulovou nebo Terezu Kostkovou. Za produkcí seriálu stojí Tomáš Vican.

Úvodní píseň seriálu Carpe diem složil držitel ceny Český slavík Marek Ztracený. Klip, který zpěvák zveřejnil před startem exkluzivně na svém kanálu, se hned zařadil mezi top hudební trendy na této platformě.

Tagy: