Pro mzdy jako v Německu uděláme všechno, slíbil Stanjura. Vysvětlil, proč to zatím nebylo možné
reklamní kampaň
Výpis příspěvků ke štítku „reklamní kampaň“
Jen samé lži a nekalost, zuří zákazníci Okaye. Řetězec otočil, jeho kampaň prošetří inspekce
Konec obchodního řetězce Okay, ani velké zavírání českých i slovenských poboček, se nekoná. Šlo o marketingovou kampaň, sdělilo vedení společnosti CNN Prima NEWS. Zákazníci na Slovensku se bouří a obrátí se na Slovenskou obchodní inspekci. Případem se zabývá i Česká obchodní inspekce. Na dotaz CNN Prima NEWS ohledně podezření z nekalých praktik společnost zatím nereagovala.
Firmy čím dál častěji využívají služby mediálních agentur
V dnešním rychle se měnícím světě reklamy je důležité držet krok s aktuálními trendy a inovacemi. Řada firem proto čím dál častěji využívá mediální agentury, které se specializují na sledování nových technologií a postupů, jež mohou zvýšit účinnost reklamních kampaní. Specializované společnosti, jako je například mediální agentura Redbox media, mají přístup k nejnovějším nástrojům a analytickým datům, jež využívají k vylepšování strategií a ke zvyšování efektivity reklamy. S jejich pomocí budete mít jistotu, že vaše reklamní kampaně budou pro vaši cílovou skupinu moderní, inovativní a relevantní.
Chcete mít reklamu v televizi? Využijte zprostředkovatele
Pokud jste podnikatel nebo vlastníte firmu, pravděpodobně jste se už setkali s výzvou, jak efektivně propagovat své produkty či služby. V dnešní době je klíčové využívat různé marketingové kanály a správně oslovovat cílovou skupinu. Nejen s tím vám může pomoci mediální agentura. Jednou z těchto mediálních agentur, která posune vaše podnikání na novou úroveň, je mediální agentura Redbox media.
Módní značka spojila děti a sadomasochistický sex. Snaha šokovat, kritizoval expert
Promyšlená provokace nebo jen nevšední kreativita? Řeč je o nové reklamní kampani světoznámé značky Balenciaga. Zdá se, že tentokrát tvůrci reklamy přestřelili a kritika se hrne ze všech stran. Spojili totiž děti s předměty, které evokují poněkud tvrdší sexuální praktiky.
Koronavirus a Corona: Jak pandemie ovlivní budoucnost slavného piva?
Firma Grupo Modelo, která vyrábí mexické pivo Corona, vznikla v roce 1922. Korunka, jež zdobí etiketu a víčko nápoje, se objevila až v roce 1963. Tou dobou studovali virologové na jihu Británie nový vir. Jeho specifický povrch připomíná sluneční korónu, komentoval tvar nového patogenu časopis Nature. Příběhy viru a mexického piva se znovu proťaly o půl století později. Ovlivní koronavirová pandemie budoucnost značky jednoho z nejznámějších piv na světě?