Zakázkové oddělení britské automobilky zaměřené na extra luxusní vozy představilo speciální model. Jmenuje se Rolls-Royce Phantom Iridescent Opulence, v překladu „měňavá opulence“. Interiér vozu zdobí tři tisíce pavích per i strop s noční oblohou.
Britská automobilka Rolls-Royce staví luxusní limuzíny, kupé i SUV pro nejbohatší klientelu. To mimo jiné znamená, že její zakázkové oddělení, kde vznikají speciální úpravy aut na přání jejich budoucích majitelů, odbavuje jednu zakázku za druhou. Když už totiž zákazníci utratí třeba 12 milionů korun za nové auto, chtějí, aby žádné podobné na silnici jen tak nepotkali.
Ty nejzdařilejší proměny pak zakázkové oddělení Rolls-Royce zveřejňuje. Je to i případ modelu Phantom, který vznikl v nápadném provedení Iridescent Opulence, což v překladu znamená Měňavá opulence. Karoserie v kombinaci tmavého tyrkysového laku na pontonu vozu a stříbrné střechy doplněná o ručně malovanou linku s detailem ptačích pírek už naznačuje ústřední motiv tohoto vozu.
Ptačí pera od bio farmáře
Ten se naplno rozvine uvnitř, konkrétně na palubní desce, které Rolls-Royce u modelu Phantom říká galerie. Před spolujezdcem je totiž místo, na které si mohou majitelé nechat instalovat libovolné umělecké dílo. Tím jsou v případě modelu Iridescent Opulence paví pírka.
Jsou jich rovné tři tisíce. Designéři je pečlivě vybrali a umístili na podklad vytištěný na 3D tiskárně tak, aby vyzdvihli jejich tvar. Obklopují ručičkové hodiny a i vzhledem ke jménu modelu se dá předpokládat, že budou vytvářet různobarevnou atmosféru na palubě. Automobilka se dušuje, že pírka pochází z ekologicky chovaných zvířat.
Rolls-Royce samozřejmě doplnil novou výzdobu řadou dalších luxusních prvků. Špičková kůže je na sedadlech i ve výplni dveří. Strop zase zdobí noční obloha simulovaná optickými vlákny včetně padajících hvězd. Zákazník si může přitom vybrat, zda hvězdy například nebudou odpovídat noci, kdy se narodil nebo požádal svou ženu o ruku. Nápadům se meze nekladou, Rolls-Royce za patřičný finanční obnos zvládne prakticky vše. Cenu ale jako obvykle zná pouze zástupce automobilky a sám zákazník.