Šílenství kolem Barbie zachvátilo i pohřební ústav. Na poslední cestu nabízí bizarní výbavu

Pohřební ústav v Salvadoru dovedl Barbie mánii do extrému a prodává růžové rakve s polstrováním s motivy Barbie. Vše je navrženo tak, aby lidé mohli být fanoušky Barbie až do smrti, a dokonce i po ní, informoval web abc.news.

Růžové kovové rakve jsou v prodeji v pohřebním ústavu Alpha and Omega ve městě Ahuachapán nedaleko hranic s Guatemalou. Majitel Isaac Villegas v pátek uvedl, že je nabízel již před červencovou premiérou filmu Barbie.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Varování před podvodnou stránkou. Podobizna Barbie je zdarma, platíte ale svým soukromím

Šílenství, které zachvátilo Latinskou Ameriku, ho však přesvědčilo, aby látkové polstrování rakví zkrášlil ještě obrázky panenky. Rakve jsou také zdobeny malými bílými hvězdičkami. „Řekl jsem si, že musíme naskočit na tento trend,“ zmínil Villegas a dodal, že „novinka měla úspěch“.

Pohřební ústav podle majitele již prodal deset rakví s doplňky a dekoracemi ve stylu Barbie. Neznamená to ale, že v nich bylo deset nebožtíků skutečně pohřbeno. Mnoho lidí v Salvadoru si totiž kupuje „předplacený balíček“ pro budoucí pohřeb a zákazníci si doplňky pro svoji poslední cestu vybírají s předstihem.

Villegas řekl, že ještě před rokem rodiny dávaly přednost tradičním barvám, jako je hnědá, černá, bílá nebo šedá. Již tehdy však prodal svou první růžovou rakev rodině, která chtěla milovaného příbuzného pohřbít ve veselejších barvách. „V nabídce tedy budeme mít více růžových rakví, protože si to lidé žádají,“ řekl majitel pohřebního ústavu k současnému trendu.

Latinská Amerika naskočila na Barbie mánii, ve státech se tak prodávají růžově zbarvené tacos a pečivo, komerční letadla nesou logo Barbie a i tamější politici svoji propagaci spojili se současným růžovým trendem, který v poslední době diktuje americký komediální snímek Barbie.

Tagy: