Září letošního roku bylo pro skupinu Prima mimořádně úspěšné. Meziročně narostla nejvíc ze všech televizních skupin, a to ve všech strategických cílových skupinách. U dospělých diváků (CS 15+) zvítězila se share 28,77 % mezi komerčními skupinami. Jednalo se o meziroční nárůst 1,33 procentních bodů. Zpravodajská stanice CNN Prima NEWS pak dosáhla nadprůměrného share 2,15 % v CS 15+.
Meziročně si polepšily i tematické stanice Prima MAX, Prima LOVE a Prima STAR. Obchodní zastupitelství Media Club zabodovalo s celodenním share 37,26 % v CS 15+.
Ve strategické obchodní skupině 15–69 let měla skupina Prima share 28,30 %. Šlo o meziroční nárůst o 1,15 procentních bodů. Nejsledovanějším pořadem se stal seriál ZOO, který 29. září vidělo 1 284 000 diváků (share 33,51 %).
Kontinuální volební a povolební zpravodajství i speciální vysílání z posledního rozloučení s královnou Alžbětou II. přilákalo diváky na CNN Prima NEWS. Kromě úspěšného celodenního share dosáhla stanice rekordní hodnoty v prime time se share 1,55 %.
Filmový kanál Prima MAX měl v září celodenní hodnotu share 3,14 %. Nejsledovanějším filmem byl Krokodýl Dundee, který zhlédlo 253 tisíc diváků. Kanál zaměřený na romantickou tvorbu Prima LOVE dosáhl share 2,42 %.