
Smutná zpráva pro klub přerovských Zubrů. Zemřel dlouholetý hokejista a trenér Polívka
Zákazníci společnosti Moneta Money Bank se ve středu ráno nemohli dovolat na její telefonní linky. Zástupci banky tak v reakci na to na sítích ubezpečili, že se na opravě pracuje. Již v dopoledních hodinách ale příspěvek zmizel.
Telefonní operátor společnosti Rohlik.cz zachránil život důchodci, který doma upadl, nemohl se pohnout, a číslo internetového obchodu s potravinami bylo jediné, které dokázal vytočit. V psychicky náročné pandemické době není tento příběh výjimkou. I operátoři dalších firem se teď někdy mění v linku důvěry a první pomoci.
Obavy z šíření nákazy koronavirem, nejistota, co znamenají vládní nařízení, ale i rodinné problémy související s pobytem doma. Nejen s takovými obtížemi se Češi během koronavirové krize obracejí na specializované telefonní krizové linky. Zaměstnanci Pražské linky důvěry hlásí za březen letošního roku o 25 procent více hovorů než loni v březnu. Linka bezpečí, specializovaná na děti, uvádí, že na svém chatu má za březen o 45 procent kontaktů více než v roce 2019 ve stejném období.